וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט עם תשוקה לאוכל שאופה עוגיות עם סבתא שבר את הרשת

13.9.2020 / 0:03

קייד בן השנתיים כובש את הרשת עם מיליוני צפיות לא רק כי הוא אופה עם סבתא, שזה חמוד בפני עצמו, אלא גם כי הוא דואג לאכול את כל המרכיבים לפני - כולל ביצה גולמית, חופן קמח ופס שלם של חמאה. אתם חייבים לראות

קייד בן השנתיים מבשל עם סבתא שלו/Cooking with Cade

ילדים מבשלים זו נוסחה שתמיד עובדת, אבל במקרה הזה קייד בן השנתיים הוא לא עוד פעוט שמתבקש לערבב או לזרוק סוכר לקערה. המתוק נלחם במשך כל שלבי ההכנה בהורה המבוגר שאיתו בניסיון לאכול את כל המרכיבים לפני שהם נכנסים לתערובת. קייד אופה ומבשל בדרך כלל עם אמו, אך באחד הפרקים הנצפים באינסטגרם מוזמנת הסבתא להכין עוגיות עם נכדה ולהתמודד עם התיאבון הבריא שלו.

בסרטון ששותף בעמוד האינסטגרם של השף הקטן ע"י אמו, כריסטי, נכתב: "מבשלים עם קייד. אורחת מיוחדת: סבתא". בסרטון נראה הפעוט עם התשוקה המוגזמת לאוכל אופה עוגיות עם סבתא, כשבזמן כל שלבי ההכנה הוא מנסה לאכול את המצרכים. אפשר להבין מדוע הילד ירצה להכניס את בצק העוגיות לפה, אך קייד המתוק מכניס לשם כל דבר שהסבתא מנסה להוסיף לתערובת: החל מפס שלם של חמאה וחופן קמח ועד ביצה גולמית.

צפו בסרטון המלא:

שיטת הבישול שלו - לנסות לאכול כמה שיותר מרכיבים לפני שהם מוכנסים לתנור - זיכו את קייד ב-140 אלף עוקבים ובעמוד שלו תמצאו עוד שלל סרטונים שלו אופה ומבשל עם אמא, כשבכולם הוא נוהג להסתער על האוכל.

"אין דבר שהילד הזה לא יכניס לפה שלו, והוא ממש מהיר. הסרטונים מצחיקים בטירוף", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "אני אוהב את זה! כמעט השתנתי בתחתונים כשהוא אכל את הביצה הזאת... הוא ילד מקסים!". הנה עוד כמה סרטונים שאתם חייבים לראות:

View this post on Instagram

Peach Cobbler

A post shared by Cade (@littlechefcade) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully