ציר עצמות, איגרוף ויוגה: זו הסיבה שהאלי ברי נראית מדהים גם בגיל 54

      האלי ברי שברה את האינטרנט כשהעלתה תמונה שלה בביקיני כתום החושפת פיגורה לוהטת הזהה לימיה כנערת בונד לפני 18 שנים. כעת היא חושפת כיצד היא עושה את זה - וזה כולל אימוני אגרוף, יוגה ופלאנקים וארוחה מזינה של מרק עצמות וסלט

      אסור לפספס
      שגרת האימונים של האלי בארי (@halleberry)

      השחקנית האלי ברי פרסמה מוקדם יותר החודש תמונה שלה בביקיני כתום, כמחווה לתפקידה כנערת בונד בסרט "למות ביום אחר" שיצא ב-2002. 18 שנים חלפו מאז וברי, שלאחרונה חגגה 54, נראית בדיוק אותו דבר. בתמונה שפרסמה באינסטגרם היא חושפת פיגורה לוהטת שמוכיחה כי סימני הזמן לא ניכרים עליה. מי שעוקב אחרי הכוכבת ברשתות החברתיות כבר נחשף לא פעם לאורח החיים הבריא ולשגרת האימונים האינטנסיבית שלה, אך אלו שקצת שכחו ממנה, הופתעו לגלות כמה מדהים נראית הכוכבת כשהיא צועדת לה על החוף במליבו, קליפורניה, סמוך לביתה.

      מלבד גנים טובים, חשפה ברי כי הנתונים הגופניים שלה הם תוצאה של דיאטה קשוחה ופעילות גופנית קפדנית. כלומר, אם ציפיתם לקבל ממנה טיפ שיעזור לכם לאמץ פיגורה דומה ולהמשיך לרבוץ על הספה ולנשנש דוריטוס - מצטערים לאכזב אתכם. תצטרכו לעבוד קשה מאוד כדי להיות האלי ברי. היא אמרה בראיון: "אין קיצורי דרך, רק עבודה קשה ומסירות. זה קשור לתזונה שלך ולעקביות".

      האימא לשניים נראית טוב יותר מתמיד לאחר חודשים של הכנה לסרט חדש (Bruised) המשלב אומנויות לחימה, בו היא מגלמת לוחמת לשעבר שנאבקת לזכות במשמורת על ילדה ולהחיות את הקריירה שלה. הסרט אמור לצאת בבכורה בחודש הבא והלחץ מופעל על ברי, שכן זו גם הפעם הראשונה שהיא משמשת גם כבמאית ומפיקה. לקראת הסרט היא נאלצה להתאמן במשך ארבע שעות ביום ולשמור על דיאטה דלה בפחמימות וסוכר. היא אמרה: "אחת המטרות שלי עבור הסרט הייתה להגיע לריבועים בבטן. סוף סוף קיבלתי אותם וזה בלתי ייאמן".

      עוד בוואלה! בריאות

      הסודות של ויקטוריה: הדוגמניות חושפות את הסודות לגוף מושלם

      לכתבה המלאה

      כך היא נראתה ב-2002:

      האלי ברי כנערת ג'יימס בונד (אתר רשמי, imdb)

      וכך היא נראית היום:

      כן. זה בלי פוטושופ

      השחקנית חולקת לעיתים קרובות סרטונים עם 6.3 מיליון עוקביה באינסטגרם, שבעיקר מתעדים את שגרת הכושר היומית שלה. מאמן הסלבריטאים, פיטר לי תומאס, סייע לה להגיע לגוף מושלם באימונים המשלבים איגרוף, ריצה, יוגה ואימון גוף מלא (שתכף נפרט גם עליו). האלי אמרה: "האימון הממוצע שלי ביום אינו כולל כפיפות בטן או קראנצ'ים. תרגיל שרירי הבטן היחיד שאני משלבת באימונים שלי לעיתים קרובות הוא פלאנקים. הם עשו הבדל עצום לכוח הליבה שלי. לפעמים אני פשוט מחזיקה את עצמי בפלאנק ככל שאני יכולה. בהתחלה שרירי הבטן שלי כואבים אבל די מהר כל הגוף שלי מרגיש שהוא בלהבות". מוקדם יותר השנה הקימו האלי ופיטר את Re-Spin, מותג דיגיטלי בתחום הבריאות, והשיקו מגוון ציוד אימונים הכולל גלגל שרירי בטן, מחטבים ואפוד דחיסה שהיא לובשת כדי "להזיע יותר" באימונים.

      בעיות בריאותיות בשנות העשרים המוקדמות לחייה, הובילה את האלי לבחון את התזונה שלה. היא חייתה על תזונה מלאה בסוכר עד שחלתה בשנת 1989 ונכנסה לקומה בת שבוע, שנגרמה כתוצאה מסוכרת מסוג 2 לא מאובחנת. היא חשפה בשנת 2007 שהצליחה להיגמל מאינסולין על ידי ויתור על מזונות מסוימים.

      כעת היא מקפידה על דיאטה קטוגנית, תכנית עתירת שומן ופחמימות. האלי אמרה: "כשהמאמן שלי פיטר הכיר לי באופן רשמי את אורח החיים הקטוגני, הבנתי שכל מה שעלי לעשות כדי להרגיש אפילו טוב יותר זה לתת לגוף שלי שומנים בריאים יותר כמו אבוקדו, שמן קוקוס וחמאה, כך שיהיה לו יותר מהדלק הזה לשרוף. אורח החיים של תזונת קטו מציע יתרונות רבים כל כך, כמו ירידה במשקל, בקרת תיאבון, אנרגיה גבוהה והרגשה כללית טובה יותר".

      אז:

      והיום:

      האלי ברי מעסיקה שף פרטי, שנמנע מהגשת מאכלים עם סוכר ופחמימות כמו לחם ותפוחי אדמה, ומרבה לבשל עבורה מנות עם טלה. היא החליפה את הפסטה בקישואים ולוקחת תוספי אנרגיה העשויים מסלק וקפאין. היא אמרה: "אכילה כזו עזרה לי לנהל את הסוכרת שלי, אבל זה גם נתן לי המון אנרגיה ועזר לי לשמור על המשקל שלי ולהישאר בכושר".

      היא הוסיפה: "בכל חיי עשיתי שינויים משמעותיים בתזונה שלי כדי לסייע לבריאותי. יש מאכלים מסוימים שפשוט לא אגע בהם. לדבריה "הנשק הסודי" שלה הוא ציר עצמות שהיא לוגמת לאורך היום, וחשפה שזה "עזר לי להראות ולהרגיש צעירה מגילי". מרק עצמות הוא מרק גדוש חלבון העשוי מעצמות בעלי חיים מבושל במשך שעות רבות. העצמות עשירות בסידן, מגנזיום, אשלגן, זרחן ומינרלים אחרים שנחוצים לחיזוק העצמות שלנו. חלק מהרכיבים מכילים גם קולגן המסייע לעיכול ומביא לעור ושיער בריאים יותר. עצמות דגים מכילות יוד שמסייע לתפקוד תקין של בלוטת התריס וחילוף החומרים. בישול ארוך ועדין של העצמות הופך את הרכיבים הללו לזמינים, כך שהגוף שלנו מסוגל לספוג אותם. האלי מוסיפה מלח, פלפל גרוס ושום כתוש לטעם. היא אמרה: "אני יודע שלחלקכם זה ודאי נשמע מגעיל כמו הגיהינום - אבל אני מבטיחה לכם, זה לא רע ושתייה של זה תאט את המירוץ הבלתי נמנע שלכם לקו הסיום".

      לאחר שאובחנה כחולת סוכרת, האלי ויתרה לחלוטין על סוכר, מה שהוביל לשבועות של תנודות במצב הרוח וכאבי ראש. עכשיו היא אוכלת קינוחים מתוקים רק בימי ההולדת של ילדיה כדי לשמח אותם. גם בתה נהלה, בת ה-12, מהדוגמן גבריאל אוברי, והבן מסיאו בן ה-6 מהחבר לשעבר של קיילי מינוג, אוליבייה מרטינז, מקפידים על תזונה בריאה. היא סיפרה כיצד המשפחה משתתפת בצום לסירוגין - רעיון שחלק מההורים עשויים למצוא שנוי במחלוקת. אולם האלי טוענת שכל אחד מהם שונה ועליו להבין מה הכי טוב לגוף שלו.

      בשיחה עם ה-SUN הבריטי היא הוסיפה: "אל תאמינו למשהו רק כי לימדו אתכם ככה שכשהייתם קטנים. לדוגמה, 'ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום'. מי אמר? מלמדים אותנו את זה כשאנחנו ילדים. לא כולם צריכים ארוחת בוקר בשעה 7 בבוקר. אני לא אוכלת 'ארוחת בוקר' עד שלוש אחה"צ. הילדים שלי לא אוכלים בכלל ארוחת בוקר מכיוון שגופם לא צריך את זה".

      היא מודה שהיא לא מרגישה צורך בפינוקים קטנים בחייה, "אין לי ממש צורך במתוק יותר, אבל לפעמים אני נהנית מכוס יין אדום אחרי הארוחה. זה חייב להיות טבעי, ללא חומרים משמרים ולהכיל פחות סוכר ואלכוהול מבדרך כלל". היא אמרה: "למרות שלעיתים קרובות יינות קונבנציונליים גרמו לי להרגיש מעט שיכורה והשאירו אותי עם כאבי ראש, יינות נקיים לא עשו זאת. לא הייתי חוזרת לדברים הישנים אפילו לרגע."

      לאחר שהאלי התגרשה מאוליביה בשנת 2016 היא טענה שמיצתה את נושא הזוגיות ובשנה שעברה אמרה שהיא נהנית מחיי רווקות אחרי שלושה גירושים. במהלך מגיפת הקורונה אמרה: "למדתי להיות הרבה עם הילדים שלי. הם החברים הכי טובים שלי היום".

      התפריט היומי של האלי ברי

      ארוחת בוקר: האלי ברי בדרך כלל צמה עד השעה 15:00 אך אם היא בכל זאת לוקחת משהו לארוחת בוקר זה יהיה בדרך כלל רק קפה טרי מעורבב עם חמאה וקולגן. זה נותן לה לדבריה זרם קבוע של קפאין ואנרגיה.

      לשעה מאוחרת יותר בבוקר: אם האלי מתאמנת בבוקר, היא תשתה משקה אנרגיה עם אלקטרוליטים או תנשנש חטיף חלבון מהצומח.

      ארוחת צהריים: לרוב בשעה 15:00. כשמדובר באוכל מנחם, היא מתפנקת במרק ירקות בתוספת גבינה. לעיתים קרובות מדובר בסלט גדול של עגבניות, זיתים, פלפלים ירוקים ואדומים, אבוקדו ושמן זית עם בשר או דגים.

      חטיף של אחה"צ: היא אוהבת פירות עם מעט סוכר כמו תות שדה ופטל, זרעים ושבבי קייל ביתיים.

      ארוחת ערב: ירקות עם חלבון על בסיס צמחי כמו גרגירי חומוס, מחית כרובית או מנה דומה לארוחת הצהריים.

      הטיפים של האלי ברי לכושר גופני

      בנוסף לאיגרוף, יוגה וריצה יומיומית, האלי ציינה סט לדוגמא עבור אימון גוף מלא:

      1. חימום ע"י ריצה או ריצה קלה במקום למשך 5 דקות.

      2. 30 לאנג'ים (מכרעים) בשילוב יד קדמית עם משקוליות, כשעליכם משקולות על הקרסולים ויל שורשי כף היד.

      3. 20 סקווטאטים עם משקולות בידיים, כשאתם לובשים רצועת התנגדות.

      4. בספירה לאחור, חזרו על שני המהלכים עד שתגיעו לאחד מכל אחד.

      5. סיימו בפלאנק למשך זמן רב ככל שתוכלו.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

        התרעות פיקוד העורף

          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully