וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תצעקו בלב": בפארק השעשועים מנסים למנוע הדבקה בדרכים מקוריות

הנפת הידיים באוויר והצרחות זה חצי מהכיף כשנוסעים ברכבת הרים, אבל פארק שעשועים ביפן מבקש מהמבקרים לעשות את הפרצוף הכי רציני שהם יכולים - למה? ואיך זה יכול למנוע הדבקה בקורונה?

ShutterStock

בסרטון: מחקר גילה שנסיעה ברכבת הרים יכולה לשחרר אבנים בכליות

כל מי שאי פעם עלה על רכבת הרים או על מתקן מפחיד אחר בלונה פארק יודע שהצרחות הן חלק מהכיף ומהחוויה. אבל איך נראית נסיעה ברכבת הרים בלי הצרחות? פארק שעשועים ביפן ביקש מהמבקרים בו שלא לצרוח בזמן נסיעה במתקנים, ובמיוחד ברכבת ההרים, במטרה להקטין את סיכויי ההדבקה בקורונה.

פארק השעשועים Fuji-Q Highland נפתח מחדש רק בחודש שעבר, לאחר שעמד מושבת במשך מספר חודשים בשל משבר הקורונה. כשנפתח מחדש, הנהלת הפארק פנתה למבקרים בו בבקשה בזו הלשון: "תצעקו בלב".

וכדי לעזור לאנשים לעמוד בדרישה המשונה והמאתגרת הזאת הם חשבו על רעיון מקורי, וביקשו מהנוסעים ברכבת ההרים לעטות על עצמם את הפרצוף הכי רציני שהם יכולים עבור התמונה שמצולמת בזמן הנסיעה.

עוד בוואלה!

"מה אוכל היום?" ועוד 6,199 דברים: כמה מחשבות עוברות לנו בראש ביום?

לכתבה המלאה

את התמונות הרציניות שלהם המבקרים בפארק יכולים לשתף במדיות החברתיות ולהוסיף להן את התיוג #KeepASeriousFace challenge, והתמונות הטובות ביותר יזכו את המצולמים בהן בכרטיסים חינמיים לביקור נוסף בפארק. בנוסף, ביקשו להבהיר בהנהלת הפארק שמי שיפר את הבקשה לא ייענש בשום צורה, כך שגם אם נפלטת למישהו צרחת פחד או התרגשות, אין צורך לחשוש מנקיטת צעדים משמעתיים.

כמובן שמאחורי הבקשה החריגה של הנהלת הפארק יש מניע חשוב יותר מאתגר רשת ויראלי, והוא הפחתת סיכויי ההדבקה בתחומי פארק השעשועים. הרסס הטיפתי שנפלט מהפה והאף שלנו בזמן שאנחנו נושמים, מדברים, משתעלים וכו', ואשר הוא זה שאחראי על מעבר של הנגיף מאדם אחד לאחר, מתגבר כשאנחנו צועקים. לכן, לצד חבישת מסיכות פה ואף, הימנעות מצעקות יכולה אף היא להקטין את סיכויי ההדבקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully