וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דילמת הגל השני: האם יש סיבה להשאיר ילדים בבית?

17.7.2020 / 6:53

ביום ראשון צפויה הממשלה להחליט אם לסגור שוב את מערכת החינוך בעקבות התפרצות הקורונה, אולם מחקרים מראים שילדים הם בכלל לא גורם משמעותי בהפצת הנגיף. הנה כל מה שאנחנו יודעים

בעקבות העלייה בתחלואה בקורונה: השרים דנו בהטלת מגבלות נוספות/צילום: לע"מ

בסרטון: השרים דנים בהגבלות נוספות בעקבות העלייה בתחלואה

לכולנו קשה מאוד בחודשים האחרונים, אבל אם תחשבו על זה לעומק תראו שילדים הם בין הנפגעים העיקריים של מגיפת הקורונה, לפחות ברמה הרגשית. ילדים ובני נוער חיים כבר חודשים בתחושה של חוסר וודאות, העולם כפי שהם מכירים אותו משתנה, ואין להם מושג איך תיראה השיגרה שלהם בעוד שעתיים. חישבו על ילדים שצריכים לעלות לכיתה א' בספטמבר, ולא יוכלו לעבור את התהליך המורכב הזה עם הוריהם (שלא יכולים להיכנס לשטח בית הספר), או על בני 18 שנפרדו ממערכת החינוך בלי מסיבה, בלי טקס ובלי חגיגיות. זו לא ממש הייתה שנת לימודים, זה בטוח לא חופש גדול, והמחיר של ניתוק מהחברים בגיל שבו החברים הם הכל - קשה מאוד.

לקראת ההחלטה הצפויה להתקבל בראשון אם להשבית את מערכת החינוך ולהשאיר המון תלמידים וילדי גנים בבית, החלטנו לבדוק מה באמת התפקיד של ילדים בכל הקשור להפצת נגיף הקורונה, והאם המחיר שהם משלמים באמת שווה את זה. האם יש סיבה לסגור את בתי הספר של החופש הגדול? להשאיר ילדים ללמוד מהבית בשנה הבאה? לפצל כיתות? לפי המידע המחקרי האחרון - בכלל לא בטוח.

עוד בוואלה!

בין קורונה לסוף שנה: איך עוזרים לילדים להתמודד עם המציאות החדשה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully