וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשו מהילדים שלכם לעשות כאילו הם בטלפון, ותראו מה קורה

אב ביקש מילדיו לדמות בעזרת ידיהם כאילו שהם נמצאים בשיחת טלפון, והתנועה שהם עשו הותירה אותו המום. פער הדורות מעולם לא הומחש בצורה ברורה ופשוטה מזו

דניאל אלבראדו משתמש טיק טוק. TikTok, צילום מסך
אם נולדתם בשנות ה-90 או לפני כן, התנועה הזאת מוכרת לכם. דניאל אלבראדו/צילום מסך, TikTok

רוצים להרגיש בדיוק כמה אתם זקנים? הנה תרגיל נחמד: גשו לילדים שלכם ובקשו מהם בעזרת מחוות ידיים לדמות כאילו הם בשיחה בטלפון. ותראו מה קורה.

אם אתם מעל גיל 25 סביר להניח שאתם מדגימים שיחת טלפון בצורה הבאה: שלוש האצבעות האמצעיות בכף היד מתקפלות, בעוד הזרת והאגודל מתוחות, כך שהצורה המתקבלת היא של מעין שפופרת שנצמדת לאוזן, כמו שפופרת של טלפון (כמו בתמונה למעלה).

@guesswho_718

Even the hand gesture game has changed @kamilo.ny @guesswhos_wifey @itz_daniella12 ##LaughPause ##dadsoftiktok ##momsoftiktok ##over30 ##kids ##fyp

♬ original sound - guesswho_718

זאת גם התנועה שדניאל אלבראדו מכיר ומשתמש בה, וגם אישתו מרסיאלה. אבל כשהוא ביקש משני ילדיו לעשות זאת, הוא נותר המום מהתגובה שלהם. דניאלה וקמילו - ילדיו של אלבראדו, שנולדו לעולם דיגיטלי, לא מכירים את הטלפונים הקוויים של פעם, אלה המסיביים עם השפופרות המעוגלות. מבחינתם טלפון הוא סמארטפון - מלבני, דקיק ושטוח. לכן, כשהוא ביקש מהם לדמות בידיהם שיחת טלפון הם הצמידו כף יד שטוחה לאוזנם. כאילו שהם מחזיקים סמארטפון.

עוד בוואלה!

הילד עולה לכיתה א'? זה הדבר הכי חשוב שיעשה בחופש

לכתבה המלאה
פער הדורות מומחש על ידי מחוות היד שמסמנת שיחת טלפון. TikTok, צילום מסך
נכון שאתם מרגישים זקנים עכשיו? בתו של אלבראדו מדגימה כיצד היא מדמה שיחת טלפון/צילום מסך, TikTok

אלבראדו, שתיעד את הכול (בסמארטפון שלו, אלא מה. מכירים טלפון חוגה עם מצלמה?) העלה את הסרטון ל-TikTok, שם הוא זכה לצפיות ותגובות רבות. רבים מהמגיבים היו ממש בהלם מההבדל הבין דורי במחוות הידיים ואמרו שזה גרם להם להרגיש ממש זקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully