וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק הבלון שיעזור לכם לחמם את המים בבריכה של הילדים בחצר

3.7.2020 / 0:02

יש לכם בריכה מתנפחת בחצר? גם הילדים שלכם מתלהבים עד שהם מגלים שהמים בה קפואים ואז הם נכנסים לשם רק לשנייה וחייבים לצאת? אמא יצירתית אחת מצאה דבר קטן שיעזור לכם למלא את הבריכה במים חמימים

How to inflate giant float with a hairdryer by Esther Ann

בסרטון - הטריק הגאוני לניפוח בריכת מים של ילדים בתוך חצי דקה

השמש החמה כבר כאן, ללכת לבריכה ציבורית מפחיד מדי בימים האלה והרבה מאוד אנשים החלו להשתמש בבריכות המתנפחות בחצרות - בעיקר בשביל הילדים. אין הורה שלא מכיר את הבעיה שנוצרת אחרי שמסיימים לנפח את הבריכה, והגיע הזמן למלא. רובנו משתמשים בברז שיש בחצר ומחברים אליו צינור כדי למלא את הבריכה, אבל מדובר במים קפואים, מה שאומר שאחרי טבילה קצרה מאוד - הילדים כבר בורחים כי קר להם והם מחכים שהשמש תחמם את המים. אבל במקום לחכות, אמא אחת שיתפה את הטיפ שלה כדי לזרז את העניינים.

האמא היצירתית שיתפה את השיטה שלה להשגת טמפרטורה נוחה יותר של המים בבריכה בעזרת רק בלון פשוט. היא שיתפה את הרעיון בעמוד הפייסבוק 'Craft n' Creations, diy n' tips', בו הסבירה שהיא חותכת את החלק העגול של הבלון ומשאירה את החלק הפתוח. היא אז מחברת חלק אחד לברז המטבח שלה, ואת החלק השני לצינור הגן, עוקפת את הצורך במחבר מיוחד צלצינור וכך המים בבריכה הם למעשה מי ברז בהם ניתן לשלוט בטמפרטורה.

הפוסט הגאוני בפייסבוק

כמובן שהטריק עובד רק אם אתם גרים בבית פרטי ולא בבניין רב קומות. היא ציינה שהברז צריך לפנות אל אותו הכיוון של הצינור כדי ליצור כמה שפחות לחץ על הבלון והאמא הוסיפה שלא צריך שום סרט דביק או צלוטייפ שיעזור: "זה עובד בכל פעם, המים חמימים בבריכה. תהנו ממזג האוויר היפה, אני מקווה שזה יעבוד גם בשבילכם".

הפוסט היה פופולרי מאוד אצל חלק מההורים שנשבעו שינסו את זה בעצמם. אחד מהם כתב: "אני לא צריך לקנות מחבר עכשיו", שני הוסיף: "עכשיו אני יודע בשביל הפעם הבאה", ושלישי סיכם: "אני מופתע שלא חשבתי על זה בעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully