וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להכין חול אכיל לילדים? ככה עושים את זה

אמא צעירה מארה"ב החליטה שנמאס לה שהילדה מכניסה הכל לפה, והכינה לה "חול אכיל". אז ממה הוא בדיוק מורכב ועד כמה זה מלכלך את הבית?

מערכת וואלה!

בוודיאו: עוד אתגר להורים שמעורב בו צ'יריוס

יש משיכה לא מוסברת ששואבת את החול של הילדים שלכם היישר מהיד הקטנה לפיהם, אז תארו לעצמכם איזו הקלה חוו חלק מההורים כשאמא אחת חלקה מתכון ל"חול אכיל" ב- TikTok שלה. לוקח דקה להכין את החול וכל מה שצריך זה קצת דגני בוקר של צ'יריוס ובלנדר.

אל אנה כריסטין פרסמה סרטון TikTok בו היא טוחנת צ'יריוס בבלנדר ומפזרת אותם על מגש. לאחר מכן היא הוסיפה כמה קישוטים וצעצועים כדי שיראה ממש כמו חול בים. את התגובות לסרטון היא לא צפתה, אחרי שקרוב ל-3 מיליון אנשים צפו בו.

כריסטין בת ה-23 מאילינוי טוענת כי מה שהניע אותה לייצר את החול היתה העובדה שאין הרבה חופים בקרבת מגוריהם, והיא רצתה לייצר לבתה חוף שהוא לא רק בטוח אלא גם אכיל. בתה אמארה, בת 7 חודשים, אהבה את הרעיון, אבל "היא לא אכלה הרבה מהחול", לדברי האם. כריסטין טוענת כי הסיבה לכך היא ככל הנראה בגלל שהיא צעירה מדי ועוד אין לה תיאום מספק בין היד לפה.

"חול אכיל" עשוי לעבוד טוב יותר לילדים גדולים יותר מהגיל של אמארה. אבל ממש כמו רוב הילדים בגילה, אמארה "באמת נוגעת בכל דבר ומכניסה הכל לפה", אמרה כריסטין. היא ממליצה לאימהות נוספות לנסות את זה בבית, או שאולי מחוצה לו. לדבריה "זה אולי כיף גדול, אבל מדובר בתהליך מאוד מלכלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully