וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצחיק: הטעות של האמא המניקה הפכה ויראלית

אימהות עובדות פעמים רבות על אוטומט, כך שטעיוית הן בהחלט דבר שקורה לא מעט. טעות אחת חמודה במיוחד קרתה לאמא מאנגליה שהניקה את התינוק שלה אחרי שמרחה תכשיר שיזוף. זה נגמר בהרבה מאוד מגבונים לחים

אומרים שחוסר בשעות שינה של אמהות טריות הוא מסוכן, אבל אמא אחת מדרבי באנגליה גילתה שזה גם יכול להיות מצחיק. קשיאה יוזפייאק, אמא טריה בת 20, התכוננה לצאת לארוחה עם בן הזוג כאשר ראף בן החמישה חודשים התעורר רעב ורצה לינוק. היא סיפרה שהיא עבדה על אוטומט והחלה להניק אותו מבלי שהבינה שהיא משאירה סימנים על פניו.

קשיאה הודתה שכשהסתכלה על ראף פשוט התפרצה מצחוק. ראף ישן אז חשבתי שאוכל לגנוב קצת זמן למרוח קרם שיזוף אבל הוא התעורר רעב באמצע. "זו הפעם הראשונה ובהחלט האחרונה שאני מאכילה אותו כשהשיזוף שלי עדיין טרי. לא ממש עלה בדעתי שהשיזוף יכול לעבור אליו. צילמתי תמונה ושלחתי אותה לחברותי וכולן צחקו".

קשיאה סיפרה שבדרך כלל היא מורחת קרם שיזוף פעם בשבוע ומורידה אותו בערב לפני המקלחת והשינה, כך שהוא לעולם לא בא במגע עם בנה. קזיה סיפרה כי לקח לה שעה להוריד את השיזוף מעל פניו כמו שצריך, אבל הוא מצא את כל העניין מצחיק. "השתמשתי בשמן לתינוקות ומגבונים והוא נראה מבריק ונקי אחרי".

עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully