וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא בנתה מתקן גאוני שיאפשר לילדיה לחבק את סבתא בבטחה

הקורונה גרמה לפרץ יצירתיות אצל לא מעט אנשים שהחלו לאפות חלות וליצור דברים במהלך הסגר. אמא מארה"ב מצאה פיתרון יצירתי שעוקף את האיסור לחבק את בני המשפחה המבוגרים

מתקן לחיבוק סבתא. פייסבוק Carly Marinaro, צילום מסך
איך אפשר לחיות חודשיים בלי חיבוק מסבתא. רוז גנון והמתקן הגאוני שנכדתה בנתה/צילום מסך, פייסבוק Carly Marinaro

הריחוק החברתי שנכפה עלינו בחודשים האחרונים הוא לא תמיד כזה גרוע כשמדובר בזרים, אבל כשסבתא וסבא הם מוקצים, זו כבר בעיה אחרת. סבתא מאלינוי שהתגעגעה מאוד לחיבוק מהנכדים שלה בנתה מתקן גאוני, כך שילדיה ונכדיה יוכלו לחבק אותה בבטחה במהלך מגפת הקורונה.

קרלי מרינארו מרוקפורד, קרובה מאוד לסבתה רוז גנון בת ה-85 שגרה כמה דקות נסיעה ממנה ומחמשת ילדיה, בני 12, 9, 5, 3 ושנה, גנון רואה את משפחתה כמעט כל יום. עם זאת, בחודשיים האחרונים היא שוהה בבידוד בביתה.

"זרועותיי כואבות בגלל שהן לא מחבקות את נכדיי", אמרה גנון, שעובדת כמתווכת, לאתר יאהו. הפיצול היה קורע לב באותה מידה עבור מרינארו, שכאמור קרובה מאוד לסבתה שמארחת את הילדים בביתה כמה ימים בשבוע. מרינארו סיפרה שהמתקן שיצרה הגיעה בעקבות צפיה בווידיאו של גבר שהשתמש בשקית ניילון כדי לחבק את קרוביו. "חשבתי 'מה אני יכולה לחבר יחד?'".

בהבנה שמבנה יהיה המחסום הבטוח ביותר, רכשה מרינארו זוג כפפות חד פעמיות גדולות וערכת בידוד חלונות מחנות לחומרי בניין. היא התאימה את הגודל של הערכה כך שיתאים לגובה של גנון, הוסיפה את הכיתוב "HUG TIME" (זמן חיבוק) עם סרט צינור אדום והדביקה לבבות צבעוניים מנייר. החומרים עלו פחות מ-50 דולר ולקח כשעה לבנות את המתקן.

כשהמתקן היה מוכן, ילדיה של מרינארו התקשרו לגנון והפצירו בה להגיע, והבטיחו "הפתעה גדולה". נכדתה בת ה-5 של גנון הוסיפה המלצה משלה, "תסרקי את השיער שלך ותשימי שפתון". בסרטון שפרסמה המשפחה נראים הילדים קופצים מעלה ומטה מהתרגשות כשגנון מגיעה. "בואי סבתא", אמרה מרינארו. "הכניסי את הידיים דרך החריצים".

"זה מרגיש כל כך טוב", אמרה גנון כשהיא מחבקת את הילד הראשון בתור. "נכדתי עשתה עבודה מעולה", אמרה גנון ליאהו. "זה ממלא את ליבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully