וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה קורעת הלב של הסבא שפגש את נכדו התינוק דרך החלון

תמונה שפרסמה אישה מאירלנד הצליחה לגרום ללא מעט אנשים להתרגש בימים המשוגעים של מגפת הקורונה. הריחוק החברתי שנכפה על כולנו גורם ללא מעט דרמות אנושיות. כך נראית אהבה בצל קורונה

צילום: דוברות עיריית חיפה, מאיה הורודניצ'אנו, כבאות והצלה מחוז חוף, בית החולים אסותא, בית החולים הדסה עין כרם, עריכה: עמית שמחה

מגפת הקורונה שנכנסה לחיינו בסערה, מביאה לא מעט רגעים עצובים, מרגשים וקורעי לב. אחד מהמקרים האלה נחשף דרך אמה, דודה חדשה מאירלנד, שפרסמה תמונה של אביה שנאלץ לפגוש את נכדו בפעם הראשונה דרך חלון זכוכית בכדי להגן עליו מפני נגיף הקורונה.

בפוסט בטוויטר הסבירה הצעירה שהתינוק, ששמו פאולן, הוא אחיינה, וכי אחיה מיכאל, אביו של הילד, מחזיק את התינוק ליד החלון, כדי שאביהם יוכל לראותו. בצד השני של החלון, ניתן לראות את הסבא הגאה מחייך בחוץ כשהוא רואה את נכדו - שנמצא בבידוד - לראשונה. את התמונה צילמה אימו של התינוק ולצידה היה כתוב "שלושה דורות של התרחקות חברתית, כשאבי פוגש את נכדו בפעם הראשונה".

התמונה המרגשת זכתה לחצי מיליון לייקים, וגולשים רבים ביקשו מאמה לדאוג לאביה ולכן כשהסב ונכדו יפגשו. היא הבטיחה שתפרסם תמונה של החיבוק הראשון של השניים והמשיכה לספר כי "הוא (אביה) לא היה מרשה לי לצלם אותו אבל הוא מחייך! אבי גר בערך 2 דקות מאחי אז הוא בא להגיד שלום. הוא ידע שהוא לא יכול להיכנס. הוא מצפה להחזיק את התינוק בקרוב".

שמירה על מרחק פיזי והפרדה מירבית בין אנשים, במיוחד המבוגרים ביניהם, מהווה מחסום פיזי להתפשטות נגיף הקורונה. כדי להדביק, הנגיף צריך לעבור מאדם אחד לאחר אחר - במגע, או על ידי רסס של נוזלי גוף שמועבר באוויר (בשיעול או עיטוש). אם האנשים לא מתקרבים מספיק זה לזה - הנגיף לא יכול לעבור ביניהם. זה כזה פשוט, וגם כזה מסובך, כפי שהתמונה הזו מוכיחה.

עוד בוואלה!

אחי, שמור מרחק: איך הכי בטוח לבצע פעולות יומיומיות בעידן הקורונה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully