וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה הזאת להלבנת שיניים היא בטוחה ומהירה

ד"ר חסן סולטאן בשיתוף zap doctors, בשיתוף zap doctors

10.3.2020 / 7:54

אוהבים לשתות קפה, להתפנק ביין אדום או לעשן לפעמים? השיניים שלכם "זוכרות" את כל החטאים המכתימים ומשנות את צבען באופן בלתי אסתטי. שיטת זום להלבנת שיניים מאפשרת תוצאות מעולות במהירות

אישה צוחקת. ShutterStock
שינוי בצבע השיניים עלול להיות תוצאה של תזונה, אורח חיים או גיל. אישה צוחקת/ShutterStock

קיימות שיטות רבות להלבנת שיניים, חלקן ביתיות וחלקן מבוצעות רק במרפאות שיניים. שיטת זום (Zoom) להלבנת שיניים באמצעות קרני UV ידידותיות, שאינן מזיקות לשיניים היא שיטה מתקדמת, יעילה ומהירה, המבוצעת על ידי רופאי שיניים בלבד.

בשיטה זו, בתוך כחצי שעה עד שעה ניתן להבהיר את השיניים ב-2-3 דרגות וליהנות משיניים לבנות ומבריקות לאורך זמן. הלבנת שיניים Zoom היא שיטה ידועה ומוכרת במדינות רבות בעולם, הזוכה לפופולריות בזכות התוצאות העמידות לאורך זמן.

מה גורם לשינוי בצבע השיניים?

שינוי בצבע השיניים או הכתמת השיניים עלולים להיות תוצאה של תזונה, אורח חיים או גיל. הרגלים כגון שתיית קפה, תה, קוקה קולה, יין אדום או עישון - עלולים להכתים את השיניים ולשנות את צבען. בנוסף, השנים החולפות עלינו עלולות אף הן לגרום לדהיית הצבע ולכתמים על השיניים.

איך זה עובד?

בהלבנת שיניים בשיטת Zoom, רופא השיניים משתמש במנורה עוצמתית כדי להפעיל את חומר ההלבנה. החומר הוא חומר הלבנה איכותי מאוד, בריכוז של 25 אחוזים מי חמצן. החומר חודר לאמייל - השכבה העליונה של השן, ולדנטין - החומר הפנימי של השן, שלמעשה קובע את צבע השן. כך מבהיר החומר את הכתמים, מבלי לפגוע במבנה השיניים.

לפני תחילת הטיפול רופא השיניים מכסה את החניכיים והשפתיים, וחושף את השיניים כדי שהחשיפה לחומר ההלבנה תהיה מקסימלית. הרופא מורח את השיניים הקדמיות בג'ל ההלבנה, ובעזרת המנורה מקרין על השיניים עם חומר ההלבנה.

הרופא חוזר על הפעולה שלוש פעמים, בכל פעם משך כ-15 דקות, כך שאורך הטיפול המצטבר הוא 45 דקות עד שעה. בסיום התהליך ניתן למרוח את השיניים במשחת פלואוריד, להורדת הרגישות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

נבוכים ממראה השיניים שלכם? אלה כל הפתרונות

בשיתוף zap doctors

למי מתאים הטיפול?

הטיפול מתאים לבעלי שיניים בריאות, ללא בעיות או דלקות חניכיים. לפני ההלבנה מומלץ לעבור טיפול אצל שיננית, שתנקה את השיניים ותסיר אבנית, כדי להשיג תוצאה מקסימלית ואחידה בכל הפה. הלבנת שיניים בשיטת Zoom אינה מומלצת לילדים מתחת לגיל 13, לנשים בהריון או לנשים מיניקות.

הבהרת שיניים. ShutterStock
התוצאות עשויות להישמר למשך שנה ואף יותר. שיניים לבנות/ShutterStock

במשך כמה זמן נשמרות התוצאות?

תוצאות ההלבנה עשויות להישמר למשך שנה ואף יותר. כדי לשמר את התוצאות לאורך זמן, מומלץ להשתמש בערכת Zoom לטיפול ביתי. הערכה כוללת סד שקוף, חומר הלבנה וחומר לשיכוך רגישות. יש להשתמש בטיפול הביתי משך מספר שבועות, על פי הנחיות הרופא המטפל.

האם יש תופעות לוואי לטיפול?

תיתכן תחושת רגישות יתר, בקרב חלק מהמטופלים, בעקבות החום שמקרינה המנורה. במקרים נדירים, תיתכן תחושת דקירה בשיניים. תופעות אלה חולפות במהירות. ניתן לבקש מהרופא המטפל למרוח משחה להקלת הרגישות לפני הטיפול.

לסיכום:

הלבנת שיניים בשיטת Zoom היא שיטה מהירה ויעילה. התוצאה היא שיניים בהירות לפחות בדרגה וחצי עד שתי דרגות, יחסית לדרגת הבהירות לפני הטיפול. העובדה שההלבנה נעשית על ידי רופא מבטיחה תהליך בטוח ומקצועי, ללא פגיעה בבריאות השיניים או החניכיים.


ד"ר חסן סולטאן הוא רופא שיניים, בעל קליניקה בכפר סבא

סייעה בהכנת הכתבה: רננה מור, כתבת zap doctors

ד"ר חסן סולטאן בשיתוף zap doctors, בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully