וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד הקיצוני של האחיות שמטפלות בחולי הקורונה בסין

למרות לא מעט ביקורות שנשמעות ברחבי העולם על הטיפול של הסינים במגפת הקורונה, עובדי הרפואה במדינה מנסים לתת את המענה הטוב ביותר. כדי לשמור גם על עצמם, חלק מהם החליטו לגלח את שיערם על מנת ולא להגביר את סיכויי ההידבקות בווירוס הקטלני

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

בווידאו: כך הוקם בית חולים במחוז ווהאן בסין ב-10 ימים

אלפי אחיות ורופאים משקיעים את כל כוחם ומרצם כדי לעזור לחולים בסין להילחם בנגיף הקורונה בכל יום מאז תחילת ההתפרצות שהחלה בסוף דצמבר 2019. הנגיף הקטלני גרם עד כה למותם של 1,665 בני אדם והדביק למעלה מ-68,000 אנשים ב-27 מדינות, אך הרוב המכריע של המקרים היה בסין. המספרים מאמירים בכל יום, אבל במקביל נראה כי המקרים בסין מתייצבים. כמות החולים מכריחה את האחיות והרופאים לנקוט בכל האמצעים כדי לשמור על ביטחונם האישי, גם אם מדובר בגילוח שיער הראש שלהם כדי להפחית את הסיכון להדבקות.

בסרטון שפרסם העיתון הגדול בסין People Daily, נראות אחיות ממחוז שאאנשי (Shaanxi) מגלחות את הראש לפני שהן יוצאות לווהאן. שיער ארוך יכול להפיץ פתוגנים ומהווה סיכון לזיהום צולב. זה גם מקשה על עובדי הרפואה ללבוש ולהוריד את חליפות המגן והמסכות. גם רופאים וגם אחיות מנסים לחסוך זמן בצורה יעילה ככל האפשר, ולכן התקבלה ההחלטה להסיר את שיער ראשם לחלוטין.

עוד בוואלה!

15 שניות ליד אישה חולה, זה מה שגרם לגבר להידבק בנגיף הקורונה

לכתבה המלאה

מלבד גזירת השיער וגילוח, חלק מהרופאים והאחיות גילו כי לובשים חיתולים למבוגרים כדי שלא יצטרכו ללכת לשירותים במהלך המשמרות הארוכות והמתישות שלהם בבתי חולים. המשבר משפיע מאוד על הצוות הרפואי. אחיות ורופאים נותרות עם חבורות וסימנים ממסכות המשאירות סימנים על פניהם ועור מולבן מחומר חיטוי. רבים מהם סובלים מתשישות גופנית ונפשית כאחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully