וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיות בסין חושפות את פניהן הפצועות מלבישת ציוד מגן

תמונות שהועלו לרשתות החברתיות בסין של אחיות תשושות אחרי ימים ארוכים בבתי החולים הפכו ויראליות. בתמונות מראות האחיות את הסימנים שמשאירות על פניהן המסיכות וציוד המגן אותו הן נאלצות לעטות כשהן מטפלות בחולים בנגיף הקורונה הקטלני

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

צפו: כך סין בנתה בית חולים שלם ב-10 ימים בלבד

בתוך התוהו ובוהו של ההתפרצות המתמשכת של נגיף הקורונה, אחיות שהן חלק מהצוות הרפואי בווהאן - מוקד התפרצות הנגיף - העלו תמונות למדיה החברתית בהן נראים הסימנים והחבלות שנשארו על פניהן מציוד המגן שעליהן ללבוש מסביב לשעון.

התמונות, שלא פשוט לצפות בהן, מראות לא רק את הפצעים והסימנים שנשארו על פניהן מלבישת ציוד המגן הדרוש, אלא גם את התשישות הפיזית והנפשית שהן חוות. התמונות ששיתפו בטוויטר התפשטו באופן נרחב במדיה החברתית וחשפו את המחיר שאנשי הרפואה בסין משלמים על התפרצות הנגיף.

בתקשורת הסינית מדווח כי אנשי הרפואה הממוקמים במוקד התפרצות הנגיף בוווהאן עובדים ללא הפסקה. אנשי צוות רבים אומרים שהם כל כך מותשים שהם נרדמים על כסאותיהם בבית החולים לפני שהם קמים להתחיל עוד משמרת מייגעת.

כפי שמדווח בתקשורת המקומית, לרופאים והאחיות יש כל כך הרבה דברים לעשות, עד שאין להם זמן להשתמש בשירותים, קל וחומר לאכול משהו. בינתיים הם גם חייבים ללבוש ציוד מגן שהוא כבד מאוד ומאובטח היטב כדי למנוע זיהום. החליפות ומסכות הפנים הותירו עובדים רבים בבית החולים עם פצעים ושלפוחיות על פניהם, כמו גם על גופם.

אחות בסין. טוויטר, צילום מסך
גיבורות השעה. אחות בבית החולים בווהאן שבסין/צילום מסך, טוויטר
אחות בסין. טוויטר, צילום מסך
עובדות שעות על גבי ימים. אחות בבית החולים בווהאן שבסין/צילום מסך, טוויטר
אחות בסין. טוויטר, צילום מסך
אחות בבית החולים בווהאן שבסין/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully