וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איזו אמא גרועה": מייגן מרקל שוב מואשמת בסיכון בריאותו של התינוק שלה

22.1.2020 / 11:18

הדוכסית מייגן מרקל שוב מואשמות בהורות לקויה לאחר שנצפתה מסתובבת עם ארצ'י הקטן במנשא לתינוק כשהוא עקום לגמרי: "מייגן שוב מוכיחה שהיא אינה יודעת לשאת את התינוק שלה. איזו אמא גרועה". מומחי הורות מיהרו לצאת להגנתה: "היא אנושית, זה קורה לכל הורה"

מי ומה מייגן מרקל/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בקיץ האחרון גולשים פקפקו בכישורי ההורות של הדוכסית מייגן מרקל אחרי שהיא נצפתה נושאת את התינוק על ידיה בדרך שאינה נכונה. אז, אלו היו ממש תמונות ראשונות של מייגן ובנה ארצ'י מאונטבטן וינדזור, לכן רבים ריחמו על האם הטרייה והאמינו שהיא עוד תשתפר בהמשך. כעת, כשארצ'י כבר בן שבעה חודשים, טעות נוספת בנשיאתו כבר לא מחליקה בגרונם של הורים מודאגים (או סתם בריטים שכועסים על "מה שעשתה לבית המלוכה").

מייגן אולי חשבה שאם היא תעבור לקנדה הצהובונים הבריטים יניחו לה לנפשה, אך ה"דיילי מייל" מוכיח לה אחרת: הדוכסית, שהיום היא תושבת קנדה מן המניין, נצפתה השבוע יוצאת לטיול עם ארצ'י והכלבים שלה, הרחק מסבתא, כשארצ'י מוחזק במנשא לתינוק. צלמי הפפראצי תפסו את הרגע שבו רצועת הכתפיים הימנית של המנשא היוקרתי שלה (מנשא ארגובייבי ספורטיבי מדגם Omni 360 שעלותו 180 דולרים) נשמטה מכתפה, כך שארצ'י נראה נשען על החזה של אמו בצורה עקומה.

אתם רואים מה הבעיה?

ועכשיו?

מייגן מרקל מטיילת עם ארצ'י. צילום מסך
מייגן מרקל מטיילת עם ארצ'י/צילום מסך

התמונות, שצולמו רק כמה קילומטרים מביתה החדש בונקובר, עוררו סערה בטוויטר כשמשתמשים רבים מיהרו להביע את חששם מפני הזנחתו של ארצ'י הקטן. "ארצ'י נראה שם לא בנוח. אולי אחד השומרים החמושים של מייגן יכול לתת לה יד עם הכלבים?" כתב אחד ואחר הוסיף: "בבקשה שמישהו יראה למייגן כיצד משתמשים נכון במנשא לתינוק לפני שארצ'י הקטן והמסכן ייפול לה".

"אלוהים, היא האישה הכי לא אימהית שיש! מסכן ארצ'י, תלוי בצורה מסוכנת בזמן שהיא מחייכת לפפראצי"

"הדרך שבה היא נושאת את התינוק הזה ממש מפריעה לי. כאם לשלושה, אני רק רוצה לעצור אותה ולהראות לה את הדרך הנכונה להשתמש במנשא. זה נראה שהיא מעולם לא עשתה את זה. בכל 8 החודשים שיש לה אותו. מייגן, יש סרטוני יוטיוב בשביל זה. השתמשי בהם"

"מייגן עסוקה מדי בלחייך למצלמה מכדי להבחין שארצ'י נופל מהמנשא שלו ומוחזק בצווארו. היא מנצלת את התינוק הזה. היא מוציאה אותו רק כשנוח לה - כלומר כשהיא רוצה תשומת לב"

מומחי הורות ניסו להגן על הדוכסית וטענו כי רצועת הכתפיים נשמטה בטח רק לרגע קל וכי מדובר בתקלה שכל "הורה עסוק" חווה. מומחית ההורות ונסה כריסטי אמרה ל"דיילי מייל": "נכון, זה חשוב להתפתחות הירכיים של התינוק שהמשקל שלו יחולק באופן שווה כשהוא על המנשא. עם זאת, זה נראה כאילו מדובר כאן ברגע קטן שבו הרצועה פשוט החליקה מהכתף של מייגן ומשקלו של ארצ'י איבד איזון. היא מחייכת אליו אז אני בטוחה שהוא בסדר גמור".

מילי היל, מחברת רב המכר "ספר הלידה החיובי", הוסיפה: 'כשאת אמא עסוקה ולוקחת שני כלבים לטיול עם תינוק קשור לחזה, רצועות המנשא שלך עשויות להחליק מדי פעם. היא עושה עבודה טובה מאוד והעובדה שרצועה אחת החליקה רק מראה כמה קשה היא עובדת ושהיא - כמו כולנו - אנושית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully