וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא לא יודעת איך להחזיק את התינוק שלה": המתקפה על מייגן מרקל

11.7.2019 / 12:19

הדוכסית מייגן מרקל סופגת אש ברשתות החברתיות לאחר פרסום תמונות ראשונות שלה בציבור עם התינוק ארצ'י, בו היא נראית נושאת אותו לא בדרך הנכונה: "זה נראה שהוא עוד שנייה נופל לה מהידיים"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

בנה של הדוכסית מייגן מרקל, ארצ'י מאונטבטן וינדזור, רק נולד - ואמו הטרייה כבר מואשמת בהורות לקויה ומסוכנת. ברשת התייחסו לתמונות הראשונות שלה עם התינוק בציבור, בו היא נראית נושאת אותו באופן מוזר ובכבדות לא תומכת בראשו, ונראה כאילו הוא עוד שנייה הולך ליפול לה מהידיים. האם הטרייה בת ה-37 צולמה נושאת את תינוקה ומנשקת אותו ברכות בראשו כשאלה הצטרפו לקייט מידלטון ושלושת ילדיהם בבילינגביר פולו קלאב שבווקינגהאם, סארי, ברביעי האחרון, כדי לצפות בנסיכים ויליאם והארי מפגינים גבריות במשחק הפולו המלכותי.

אחרי שברשת פורסמו תמונות של הדוכסית סאסקס עם בנה ארצ'י, השביעי בתור לרשת את הכתר, אנשים ניצלו את פלטפורמת הרשת החברתית כדי לבקר את הדרך בה נשאה מרקל את תינוקה ולפקפק בכישוריה כהורה. "מייגן נראית כאילו היא עומדת להפיל אותו", כתב אחד באינסגרם ואחר הוסיף: "מייגן לא יודעת כיצד לשאת את התינוק שלה! כל כך חבל". אחת המשתמשות התלוננה גם על הלבוש שלו: "היא הייתה צריכה לשים כובע וגרביים לתינוק המסכן! אפשר לראות בברור שהיא לא יודעת לטפל בילד שלה. איזו אמא מחזיקה את התינוק שלה ככה?".

מייגן מרקל ובנה ארצ'י. יולי 2019. Max Mumby/Indigo, GettyImages
מייגן מרקל לא יודעת לשאת תינוק?/GettyImages, Max Mumby/Indigo

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

והעולם חזר לקדמותו: מייגן מרקל כבר לובשת את הסקיני ג'ינס שלה

לכתבה המלאה

המתקפה על מייגן הובילה כמה לצאת להגנתה, "אני ממש לא אוהבת את הבחורה הזאת, אבל אתם לא יכולים לצאת עליה ככה כי היא לא יודעת עדיין איך צריך לשאת את התינוק. זה עדיין חדש לה וכולנו בהתחלה החזקנו את התינוקות שלנו בצורה מגושמת", כתבה אחת והוסיפה: "אתם בטח לא מצליחים לראות את זה מנקודת המבט הזאת מאחר שכולכם הורים כאלה מושלמים, נכון?".

עוד אמא מפרגנת כתבה: "היא אמא טרייה. תפסיקו לבייש אותה ככה! אלוהים" ואחרת הוסיפה: "יש הרבה אמהות שלא ידעו כיצד לשאת את התינוק שלהן בחודשים הראשונים. זה תהליך אז תניחו לה. בני מלוכה הם גם בני אדם". אחרת גם הפגינה הזדהות: "זו הדרך בה אמהות טריות נושאות את התינוקות שלהם. ככה גם אני נראיתי בשלושת החודשים הראשונים".

מייגן מרקל ובנה ארצ'י. יולי 2019. Max Mumby/Indigo, GettyImages
ברשת מודאגים מכישורי ההורות של מרקל/GettyImages, Max Mumby/Indigo

משחק הפולו היה הפעם הראשונה שבתי המלוכה סאסקס וקימברידג' נראו יחד כמשפחה מאוחדת מאז לידתו של ארצ'י. זה גם מפגש משותף נדיר בין מייגן לקייט שבדרך כלל נראות יחד רק במפגשים בהשתתפות כל משפחת המלוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully