וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שקרה לגבר לאחר שננשך באיבר מינו

2.1.2020 / 0:03

אם אתם שואלים את עצמכם מה ידיעה כזו עושה במדור הבריאות, דעו שהיא פורסמה בכתב עת רפואי. השורה התחתונה היא שגם בפציעות מביכות מהסוג הגרוע ביותר - אסור לכם לחכות בבית. לכו לרופא

ITV

בסרטון - הגבר שאחרי עשרות ניתוחים קשים קיבל איבר מין ביוני באורך 20 ס"מ

גבר שנפצע הגיע לחדר המיון לאחר שבן זוגו נשך בטעות את קצה איבר מינו וגרם לו להשחיר, כך עולה ממקרה שפורסם לאחרונה בכתב העת הרפואי Visual Journal of Emergency Medicine.

על פי המחקר, הגבר בן ה-43 הופיע בבית החולים חמישה ימים לאחר שבן זוגו נשך את איבר מינו ואמר כי הוא סובל מפצע כואב. כאשר הרופאים בדקו את הפצע שלו, הם גילו כי 3 סנטימטרים של רקמות איבר המין שלו מתו וכתוצאה מכך השחירו.

"כחמישה ימים לפני כן, בן הזוג שלו נשך אותו בטעות בקצה הפין במהלך קיום יחסי מין", אמר מחבר המאמר מארק זוסקי, פרופסור לרפואה באוניברסיטת אריזונה, בהצהרה. "מאז הטראומה הראשונית, המטופל ציין שהכאבים החמירו והפצע הפך כהה יותר".

עוד בוואלה!

דבק או דבש? רופאים שיחזרו איבר מין פצוע בעזרת הנוזל הזהוב

לכתבה המלאה

הרופאים העניקו לגבר אנטיביוטיקה לווריד והחליטו שלא לבצע ניתוח. במקום זאת, הם שיחררו את האיש והורו לו ליטול כדורי אנטיביוטיקה למשך חודש. בבדיקה שנערכה חודש לאחר מכן, האיש התאושש ורק קצה איבר מינו התעוות מעט.

גבר אוחז במפשעתו. ShutterStock
טראומה באיבר המין היא מסוכנת/ShutterStock

במקרים אחרים פגיעות באברי המין עלולות להוביל לנזק קבוע ולניתוח, כך לפי הרופאים שכתבו את מחקר המקרה. למשל, זיהום הקרוי fournier gangrene קורה כאשר איברי המין של האדם חווים טראומה והרקמה הסובבת נדבקת בפטריה או בחיידק ומתה. לשם כך, רופאים משתמשים לעתים קרובות באנטיביוטיקה, אך לעיתים הם גם עלולים להסיר את העור המת והנגוע מאיברי המין.

על פי הארגון הלאומי להפרעות נדירות מקרי ה- fournier gangrene נדירים מאוד, כאשר על פי ההערכות דווח על 1,800 מקרים בכתבי עת רפואיים בשפה האנגלית בין שנת 1950 להיום. אם אדם חווה טראומה באברי המין, עליו לפנות לרופא מיד ולא לחכות מספר ימים כמו הגבר במקרה הנוכחי וגברים רבים אחרים, כתבו הרופאים.

לאמיצים ולסקרנים ביניכם יש תמונה. אתם מוזמנים ללחוץ כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully