וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטאנו לפניך: 8 סיבות לבקש סליחה מהגננת והמורה

בין אם אתם מחבבים את הגננת או דווקא לא סובלים אותה, היחסים שלנו עם הדמויות שמחנכות את הילדים שלנו הן דבר מורכב ושני הצדדים עושים טעויות לפעמים. לכבוד יום הכיפורים החלטנו לבקש סליחה על החלק שלנו. זה מה שיצא

גננת וילד. ShutterStock
תודה וסליחה. גננת ילד/ShutterStock

להיות הורה זו משימה קשה ממש, ובדרך לעשות אותה כמו שצריך רובנו עושים כמה טעויות בדרך. בכיפור שעבר כתבנו כאן על חטאים של הורים כלפי הורים אחרים (והיו לא מעט כאלה), והשנה החלטנו להתעמת עם גורם משמעותי אחר בחיינו - הגננות והמורות של הילדים שלנו. באופן טבעי, היחסים שלנו עם הדמויות האלה מורכבים למדי - לפעמים אנחנו מעריצים אותן, לפעמים מתעבים, לפעמים צמאים לכל מילה שלהן, ולפעמים לא מסוגלים לשמוע אותן יותר. ככה זה באהבה, זה תמיד גם וגם.

אז נכון שלא כל אנשי החינוך שהילדים שלנו נתקלים בהם מושלמים, והם עושים לא מעט טעויות בדרך, אבל בשורה התחתונה - ברוב המקרים הם מלאים בכוונות טובות ובחרו במקצוע המאוד לא פשוט הזה (תודו שאתם לא הייתם מסוגלים) כי הם פשוט אוהבים ילדים. אז לרגל יום הסליחות הלאומי, החלטנו לאסוף את כל החטאים של הורים כלפי גננות ומורות, ולבקש מחילה, ואם אפשר שמסיבת יום המשפחה לא תהיה בבוקר של יום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully