וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים להתעמל? 5 דברים שכדאי להצטייד בהם כדי להזריק מוטיבציה

בשיתוף BLEND, בשיתוף BLEND

27.10.2019 / 10:14

כושר גופני זה לא רק לגרור את עצמכם למכון או לחוג - יש המון דברים מסביב שמשפיעים על המוטיבציה, הביצועים ואפילו היעילות של האימון. אז רגע לפני שאתם מתחילים, הנה הפריטים שיעשו לכם את האימון

אישה עושה מתח. ShutterStock
בואו מוכנים. אישה עושה כושר/ShutterStock

אף אחד לא יכול לקנות בריאות או כושר, ואלו חדשות די עצובות לעצלנים שבנינו. אבל, אמנם אין מוצר שיכול לגרום לכם לקום מהספה וללכת לחדר הכושר, אבל בהחלט יש לא מעט דברים שכן תוכלו לרכוש כדי לתת חיזוק למוטיבציה, להעצים את האימונים ולשפר את היעלות שלהם. הנה כמה מהדברים שמומלץ להכניס לרשימת הקניות כדי לוודא שאתם משקיעים במטרות החשובות באמת:

1. השעון שידאג שלא תוותרו לעצמכם

אם תשאלו פסיכולוגים מה הדבר החשוב ביותר להעלאת המוטיבציה להתעמלות, כנראה שרובם ימליצו להגדיר מטרות ברורות ומדידות. שעון דופק שמנטר את המדדים הגופנים יכול להיות כלי עזר מצוין למעקב אחר ההתקדמות באימונים ולשיפור המוטיבציה.

שעונים כאלה בדרך כלל מתחברים לטלפון הנייד ומאפשרים להציג נתונים על שגרת האימונים שלכם כמו כמות הקלוריות ששרפתם, מידת היעילות של האימון וההתקדמות ברמת הכושר. כל אלו עוזרים לקבוע מטרות ולבדוק אם עמדתם בהן ובהחלט עשויים לעזור לכם לדרבן את עצמכם להתעמל.

2. הנעליים שמתאימות בדיוק לכם

נעליים שאינן מותאמות לכף הרגל עלולות לייצר אי נוחות, פצעים וחבלות בזמן האימון ואחריו. כל אלו ישאירו לכם טעם מר מההתעמלות, יפגעו במוטיבציה להתמיד ואף עלולים לגרום לבעיות רפואיות שימנעו מכם להתעמל. לכן, לפני שמתחילים להתאמן, מומלץ להשקיע בנעליים שמתאימות בדיוק למטרה הזאת ויאפשרו לכם נוחות מקסימלית ותמיכה ראויה לאורך זמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

המשקאות שכדאי לשתות לפני אימון גופני, במהלכו ואחריו לשיפור הביצועים

בשיתוף BLEND

3. המשקה להתאוששות מהירה ומפתיעה אחרי אימון

בשנים האחרונות התפתח טרנד מפתיע בקרב ספורטאי עילית - שתיית בירה ללא אלכוהול אחרי האימונים. זאת בעקבות מחקר שקבע כי שתיית בירה ללא אלכוהול עוזרת להשיב לגוף את הנוזלים שאבדו בעקבות הפעילות הספורטיבית ומחדשת מאגרי אנרגיה שרוקנו, זו בעצם גרסה טבעית למשקה איזוטוני עם ערך קלורי נמוך. החוקרים גם הדגישו כי בירה ללא אלכוהול מכילה נוגדי חמצון שתורמים למניעת מחלות ולחיזוק הגוף.

יד של גבר אוחזת בבירה מול השקיעה. ShutterStock
הדרך המושלמת לסיים אימון. גבר אוחז בבירה מול השקיעה/ShutterStock

3. האקססוריז שמשפרים את הנוחות באימון

אנשים חושבים שמי שמייחסים חשיבות רבה לנוחות הם מפונקים, אבל האמת היא שכשנוח לנו אנחנו נוטים להתמיד יותר - ולכן מדובר בגורם חשוב שמשפיע על הבריאות והכושר. אם אתם רצים, מומלץ להתחדש עם חגורת ריצה או נרתיק קומפקטי לזרוע לאחסון הטלפון הנייד, המפתחות ודברים חשובים נוספים.

5. המאכלים שהגוף שלכם באמת צריך

אם אתם רוצים לראות את הגוף שלכם מתפתח ומתעצב בעקבות האימון, חשוב כידוע לצרוך כמות מספקת של חלבונים במהלך היום ובמיוחד בתום הפעילות הגופנית. כדי לעשות זאת מומלץ לוודא שהמקרר שלכם תמיד מלא במאכלים כמו יוגורט לבן, קוטג', טונה וביצים - מאכלים שנחשבים מקורות טבעיים ואיכותיים ביותר לחלבון.

בשיתוף BLEND, בשיתוף BLEND

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully