וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטיף ליצ'י ועוד 4 דברים לעשות עם הילדים בסופ"ש

לא רוצים לבלות עוד יום מול הטלוויזיה? רוצים להרחיק את הילדים מהטלפון שלכם? אספנו 5 דברים לעשות עם הילדים בסופ"ש הזה, כאלה שייתנו להם ערך מוסף, ולכם ייתנו את התחושה שהם לומדים משהו גם באוגוסט

החופש הגדול החליף תקליט, ואנחנו רשמית באוגוסט. זה אומר שהילדים קצת יותר על הקצה, וההורים הרבה יותר עייפים, והרבה יותר חם בחוץ. מכיוון שלמרות התנאים הקשוחים האלה אנחנו עדיין צריכים למלא ימים ארוכים בפעילויות שהילדים יהנו מהם, החלטנו לתת יד ולאסוף כמה אטרקציות איכותיות במיוחד לסוף השבוע הזה.

שישי בירושלים

בבית אבי חי בירושלים החליטו למלא את המשבצת הריקה והכואבת של "שישי בלי מסגרות" ומציעים להורים את הפעילות "שבת על הגג" - הצגה מקורית ומוזיקלית לילדים. במרכז ההצגה עומדות שתי דמויות פלאיות - המרנינים- שגרות על גג מגדל המים ופותרות בעיות שונות ומשונות לשכנים של המגדל, על ידי שירה ומוזיקה. ההצגה משובצת שירים מוכרים וקלאסיקות בעיבודים מיוחדים למופע כך שכל ילד והורה יכול להצטרף בשירה. אורך ההצגה כ-50 דקות, והיא מתחילה בשעה 11:00.

מחיר לילד: 30 שקלים, מבוגר מלווה: 10 שקלים.

לפרטים נוספים

שישי בחיפה

מוזיאון הוא תמיד אפשרות טובה לבילוי באוגוסט, וזה נכון במיוחד כשמדובר במוזיאון שמיועד לילדים. מדעטק - המוזיאון הלאומי למדע בחיפה - מציג בימים אלה את תערוכת Map it. מדובר בתערוכה בינלאומית שמגיעה מאוסטרליה המזמינה את המבקרים להתנסות במוצגים אינטראקטיביים ובמשחקי הרפתקאות שונים: לחקור את האוקיינוסים ואניות טרופות בצוללת וירטואלית, להיחלץ מבניין שנפגע, לנווט באמצעות לוויינים, סונאר, מפות כוכבים ועוד. את התערוכה מלווה מופע הדגמות מדעיות "מדע מסביב לעולם", עם הדגמות מדעיות שפותחו במיוחד למופע זה וקשורות למקומות שונים בעולם.

מחיר: 65 שקלים באתר או 89 שקלים בקופות. ילד עד גיל 5 נכנס ללא תשלום.

עוד בוואלה!

איך מנתקים את הילדים מהמסכים בחופש הגדול?

לכתבה המלאה
ילדים בתערוכת מאפ איט במדעטק. איל אמיר,
תערוכת Map it במדעטק/איל אמיר

שבת בגליל

אם אתם רוצים לנתק את הילדים מהמסכים ולהרחיק אותם קצת מהספה, פסטיבל הליצ'י ה-16 יכול לסגור לכם פינה. מיזם אוצרות הגליל לעידוד התיירות לגליל המערבי ומשפחת סולימני בעלת חוות "להתאהב בטבע: מציע עד אמצע אוגוסט פעילויות משפחתית של קטיף ליצ'י, וגם - פינת חי, אזורים נעימים לפיקניק (עם ערסלים!) ואפילו תה צמחים וקפה שחור להורים העייפים. פסטיבל הליצ'י פעיל בכל ימות השבוע החל מהשעה 09:00 ועד 17:00. במהלך הקטיף ניתן לטעום ולאכול מהליצ'י בשטח ללא הגבלה.

המחיר: מחיר כניסה לאדם מעל גיל שלוש: 30 שקלים. ביציאה משלמים גם עבור הפרות שנקטפים: 25 שקלים לק"ג.

לפרטים נוספים

קטיף ליצ'י בגליל. באדיבות אוצרות הגליל,
קטיף ליצ'י/באדיבות אוצרות הגליל

שבת בחולון

קשה למצוא ילדים שלא אוהבים לגו, ולכן אין הרבה ילדים שלא ייהנו בתערוכת הלגו בחולון - THE ART OF THE BRICK. מדובר בתערוכת אומנות בינלאומית של נת'ן סוואיה המציגה כ-100 פסלים ויצירות אומנות העשויות ממיליוני קוביות לגו. בנוסף לתערוכה, במתחם הענק של היכל טוטו חולון הוקם אזור בו כל המשפחה יכולה ליהנות מפעילויות שונות, כמו מתחם אתגר הלגו הגדול, מתחם מולטימדיה, מתחמי הרכבה פריסטייל עם עשרות אלפי חלקי לגו, מתחם קטנטנים עם ג'ימבורי וקוביות לגו דופלו ועוד.

מחיר: מכירה מוקדמת 99 שקלים, מחיר מלא: 139 שקלים.

לפרטים נוספים

תערוכת הלגו בחולון. באדיבות תערוכת הלגו בחולון,
תערוכת הלגו בחולון/באדיבות תערוכת הלגו בחולון

שבת בתל אביב

ונסיים בהצעה מוזיקלית במיוחד. זיו איתן, אמן מרימבה, תופים וכלי ההקשה הבינלאומי, מופיע השבת עם להקתו במוזיאון תל אביב לאמנות. המופע כולל מגוון סגנונות מוזיקליים, כמו טכנו, דאנס, מוזיקת עולם, לטינו וכו'). במופע תערך היכרות עם משפחת כלי ההקשה ועולם המוזיקה בדרך מלאת הומור ובגובה העיניים הכוללת התנסות ומשחקי קצב, כדי לגלות בין היתר מה תפקידו של המנצח, במה חידש מוצרט וכיצד ומדוע נכתבו היצירות "מחול החרבות" ו"מעוף הדבורה". הילדים משתתפים במשחקי קצב, מתנסים בנגינה בכלים שונים, וחווים את העולם הקסום של כלי ההקשה, כשבסיום המופע מנגנת על הבמה תזמורת שלמה של ילדים והורים. המופע לכל המשפחה, הקרוי "מסע אל תוך הקצב", מתאים לילדים החל מגיל ארבע, וייערך בשעה 11:30.

מחיר: כרטיס להופעה ההכולל כניסה למוזיאון - 70 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully