וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר קבע: זו כמות האורגזמות שתפחית את סיכון הגברים לחלות בסרטן הערמונית

25.7.2019 / 0:07

מעבר לתזונה נכונה, ספורט ואורח חיים בריא, החחוקרים טוענים שבדקו 32 אלף גברים ומצאו כי כמות גדולה של פעילות מינית יכולה לצמצם בצורה ניכרת את הסיכון לחלות בסרטן הערמונית. כמה זה "כמות גדולה של פעילות מינית"? יש להם מספר מדוייק

Simple Pickup

אחת המחלות המאיימות ביותר על גברים היא סרטן הערמונית. מדי שנה מאובחנים בישראל 2,500 מקרים חדשים של סרטן הערמונית, שהוא השלישי בשכיחותו מבחינת תמותה מסרטן בקרב גברים, והמחלה הממארת השכיחה ביותר בקרב גברים מעל גיל 50. אבל מסתבר שיש דרך להפחית את הסיכון לחלות בה. כמובן שתזונה נכונה, דיאטה, פעילות גופנית והבדיקות הרגילות הן הכי יעילות כדי לשמור על בריאות בלוטת הערמונית, אולם, במכללת הארוורד היוקרתית מצאו שיטה מהנה יותר להימנע ממנה - וכנראה שאף גבר לא יתנגד לנסות אותה.

במאמר שפורסם בכתב העת European Urology נחשף שכמות גדולה של פעילות מינית יכולה לצמצם בצורה ניכרת את הסיכון לחלות בסרטן הערמונית. החוקרים בחנו את ההרגלים המיניים של 32 אלף גברים והגיעו למסקנה שאלו מהם שמקיימים פעילות מינית רבה יותר ומוציאים כמות גדולה יותר של זרע, חולים פחות במחלה וסובלים פחות מגידולים בערמונית.

עוד בנושא
מה אתם יודעים על הבלוטה שמאיימת על הגבריות?
צפו: מצלמה נסתרת בישבן לימדה את הגברים לקח בדיקת פרוסטטה

גברים חווים אורגזמה, מתוך תערוכה של סטיוארט סנדפורד. סטיוארט סנדפורד, צילום מסך
תגיעו לשפיכה, וכמה שיותר/צילום מסך, סטיוארט סנדפורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully