וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות על האצבעות: מוצרים שיהפכו את הבית לבטיחותי לילדים

אם גם הפעוט שלכם הגיע לשלב ההתפתחותי החשוב שבו הוא חוקר כל פינה וכל מגירה ובודק את העמידות של כל החפצי הבית, הגיע הזמן להתקין כמה אמצעי בטיחות. הנה כמה אביזרים שיכולים להיות שימושיים

מגירה נסגרת על אצבעות של ילדה קטנה. ShutterStock
אצבעות קטנות וסקרניות יכולות להגיע לכל מקום. מגירה נטרקת על אצבעות/ShutterStock

כולנו מכירים את השלב הזה שהילד מתחיל למצוא עניין בכל דבר שהוא *לא* המשחקים שלו. הוא זוחל, הולך או רץ בכל הבית, פותח כל ארון, מגירה או דלת ועובר ביסודיות פריט אחר פריט כדי לוודא שלא פספס שום דבר שאפשר להרוס.

הוא זורק דברים לתוך האסלה כדי לבדוק האם צפים או שוקעים, לומד להכיר את העובדה שסיר הוא אמנם עמיד לחבטות ויכול לשמש כתוף נהדר, אבל לעומתו קערת זכוכית מהארון במטבח יכולה להשבר בקלות לרסיסים רבים, וגם מתוודע לעובדה שכאשר סוגרים את הדלת על האצבע זה קצת פחות נעים...

השלב הזה - שלב החקר, הסקרנות והגילוי, הוא אחד החשובים ביותר בהתפתחותו של כל ילד, אבל לטובת בטיחותו ובריאותו צריך להערך אליו בהתאם וליצור עבורו סביבה שבה הוא יכול לחקור בבטחה, ולצמצם את מגוון האופציות העומדות בפניו (ועל הדרך גם לשמור על השפיות שלנו). תוסיפו לכך את העובדה שבשלב זה הילד, שהוא עדיין חצי תינוק, לא בשיא יציבותו והוא מרבה למעוד ולהתקל בחפצים, ותיווכחו כי עדיף לרפד קצוות חדים ופינות רהיטים שעלולות לפצוע.

עוד בנושא:
אני לבד! באיזה גיל מותר לתת לילד להתנסות לבד?
לא תאמינו כמה זמן הורים שורפים בבוקר על ארגון הילדים
הורים הזהרו: תנוחת הישיבה הזו עלולה לגרום לילדים שלכם שנים של סבל

עם קצת מחשבה מראש והיערכות עם אמצעי המיגון והבטיחות הנכונים, אפשר לעשות את זה די בקלות. אספנו עבורכם כמה אביזרים שימושיים למיגון הבית והפיכתו לבטיחותי לילדים:

עדי צלח וייס מנהלת את קבוצת הפייסבוק "עליאקספרס מעצב לי את הבית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully