וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשוח? מה גרם לשף גורדון רמזי להתעלף בלידת ילדו החמישי

נכון, רמזי הוא לא הגבר הראשון שהתעלף בחדר הלידה, אבל מדובר בילד החמישי של אחד השפים האימתנים ביותר בעולם - מה שהופך את הסיפור הזה למוזר ומצחיק במיוחד. אז מה גרם לו להתעלף?

אם חשבתם שהביקורות של השף המקומי יונתן רושפלד מפחידות, כנראה שלא נתקלתם בשף הבריטי גורדון רמזי שהוביל שנים את התוכנית "מטבחי הגיהנום", שלוותה בלא מעט ביקורות קולניות ואפילו השפלת מועמדים. ובכן, מתברר שהקשיחות שלו אולי שורדת את החום במטבח, אבל פחות את חדר הלידה.

עוד בנושא:
התמונות שחשפו מה קורה למוח של תינוקות בלידה
מהקורס ועד לסידור התיק: כל מה שצריך לדעת לקראת הלידה
13 דברים שאת מתה לדעת על לידה, אבל מפחדת לשאול

בראיון שנתן השף המפורסם לאתר ה-MAIL הבריטי, הוא סיפר למראיינים שבחודש שעבר התעלף בחדר הלידה כשאישתו טאנה הביאה לעולם את בנם החמישי אוסקר בבית החולים פורטלנד בלונדון. השף בן ה-52 סיפר כי התנסה בעבר בפעילויות אקסטרים מסוכנות, אבל בחיים לא הרגיש כל כך פגיע כמו בחדר הלידה. "בכיתי בטירוף. ברגע אחד אתה הופך להיות כלום. הייתי לבן כמו רוח. נפלתי אחורה לכסא והתעלפתי. זה היה רגע של טירוף עבורי, להיות ללא שליטה".

זה לא הילד הראשון של רמזי, מה שהופך את הסיפור למפתיע יותר. לו ולאישתו טאנה בת ה-44 יש עוד ארבעה ילדים: מייגן בת ה-21, תאומים - הולי וג'ק בני 19 וטילי בת ה-17. הסיבה להתעלפות היא שזו הפעם הראשונה שרמזי נוכח בחדר הלידה כאשר אחד מילדיו נולדו. "מעולם לא חוויתי חוויה כזו. טאנה לא רצתה אותי בחדר הלידה ופעם אחת הייתי מחוץ לארץ". רמזי סיפר בראיון שההתעלפות התרחשה רגעים אחרי שאחז את בנו הקטן. "הסתכלתי בעיניים שלו וחשבתי 'הו לא ילד, אתה הולך לכעוס עלי כשתגדל ותשמע את הסיפור הזה'".

אוסקר בן החודש הוא כבר הבעלים של חשבון אינסטגרם שמפעילים לו הוריו, בו ניתן לראות תמונות שלו. בגיל חודש וקצת יש לאוסקר כבר למעלה מ-80 אלף עוקבים והיד עוד נטויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully