וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסיבות לזרוק תפוח אדמה למדורה וליהנות ממנו ממש

ראשית, זה ממש טעים, נוסטלגי ומשביע. שנית, זה בריא. כן, למרות השם הרע שיצא לתפוחי אדמה, יש להם לא מעט יתרונות בריאותיים. הנה כל הסיבות לאכול איזה קרטושקס או שניים, אבל רק אם אתם משאירים את הקליפה

מה קרה לבר שהחליט לאכול רק תפוחי אדמה במשך שנה?/סיפור בדקה

בווידיאו: מה קרה לאיש שהחליט לאכול רק תפוחי אדמה?

כשמדורי בריאות כותבים על ל"ג בעומר הם בדרך כלל מתייחסים אליו בשליליות - העשן המזהם, הסכנה הגוברת לכוויות, והילדים שנשארים בחוץ עד אמצע הלילה, כל אלו לא בדיוק מוסיפים בריאות. גם האוכל של ל"ג בעומר - תפוחי אדמה שרופים - לא נתפס כבריא במיוחד. אבל כאן יש לנו בשורה: בעוד שעל האש והעשן אין לנו שום דבר טוב לומר, אנחנו כאן כדי לנקות את תפוחי האדמה מאשמה.

נכון, מדובר בפחמימות ריקות, ונכון שתפוחי אדמה הם הם לא הדבר הכי דיאטטי שיש, אבל יש להם לא מעט יתרונות בריאותיים. אין שום מניעה לשלב אותם בתפריט היומי, ובוודאי שכדאי ליהנות לפחות מקרטושקס אחד בל"ג בעומר הזה.

עוד בנושא:
הטעות המסוכנת שאתם עושים בהכנת תפוחי אדמה
אל תסתכלו בקליפה: הירקות המכוערים שהכי בריאים לכם
זו הסיבה שאסור לשמור את תפוחי האדמה במקרר

לפני שנגיע לרשימת היתרונות המכובדת, רק נזהיר שעדיף לא להשאיר את תפוחי האדמה במדורה יותר מדי זמן, שכן תפוחי אדמה שרופים מזיקים לבריאות. במזונות עמילניים כמו תפוחי אדמה מיוצר הכימיקל אקרליאמיד (acrylamide) כאשר הם מטוגנים או נצלים בחום גבוה במיוחד, והוא עלול לגרום לסרטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully