וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנות שתיים: תאומות "רבות" ברחם של אימן בסרטון שהפך ויראלי

הסרטון החמוד צולם על ידי האב באמצע בדיקת אולטרהסאונד שגרתית ומאז כבש את גולשי האינטרנט. לא ברור אם התאומות באמת דוחפות אחת השניה, אבל האב הרגיע וסיפר כי בבדיקה שנערכה לאחר מכן הן כבר נראו מחובקות

סרטון מתוק של זוג תאומות סיניות שככל הנראה "רבות" ביניהם על מרחב אישי ברחם עלה ביממה האחרונה והפך ויראלי ברחבי העולם. בסרטון שצולם כבר לפני שנה ונלקח באמצע בדיקת אולטרה סאונד של האם בחודש הרביעי, נראות התאומות הזהות כשהן דוחפות זו את זו. האבא שצילם את הסרטון תוך כדי בדיקה שגרתית, אמר לסוכנויות החדשות בסין שהסרטון שעשע אותם.

עוד בנושא:
מדהים: תאומים זהים חיבקו אחד את השני ברחם ובכך ניצלו חייהם
שמחה כפולה: סלבס שמגדלים תאומים
הורים לתאומיקס? אתם חייבים לקרוא את הכתבה הזו

שתי התאומות הן תאומות מומו - MOMO. מדובר בתאומות זהות, אבל כאלה שחולקות שק מי שפיר אחד ושליה אחת. בחלק מהפעמים תאומים אלה נולדים כשהם מחוברים בחלקים מסוימים בגוף - מצב שאנחנו מכירים כתאומים סיאמיים. לידה של תאומים מונוכוריאלים נחשבת לנדירה מאוד ולרוב מתרחשת מוקדם מהצפוי.

על אף המצב הרפואי המסוכן, שתי הבנות נולדו בריאות וזכו לכינויי חיבה "שרי" ו"סטרוברי" - על שם הפירות האהובים על אימן. אביהן סיפר כי בבדיקת מי שפיר שנערכה לאחר מכן, הן כבר נראו מחובקות ברחם. "הופתענו לראות את הקשר בין האחיות שידעו לשמור אחת על השנייה למרות שהן עוד קטנות. אנחנו יודעים ומקווים שהן יחיו בהרמוניה כשיגדלו".

  • עוד באותו נושא:
  • תאומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully