וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתה קרובה לאורגזמה ממין אוראלי - וחטפה שבץ מוחי

25.3.2019 / 9:14

אישה בת 44 מבריטניה איבדה את הכרתה בזמן שקיבלה מין אוראלי מהפרטנר שלה, וכשהובהלה לבית החולים התגלה כי קריש דם התפרץ לתוך הגולגולת שלה: "פעילות מינית יכולה להסביר התפרצויות של קרישי דם"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

קמפיין של חברת צעצועי מין ליום האורגזמה הבינלאומי/Lovehoney

בסרטון - פרסומת לצעצועי מין ששודרה בפריים טיים בבריטניה

אישה בבריטניה חטפה שבץ מוחי במהלך קיום יחסי מין בחודש אוקטובר האחרון, כך פרסם העיתון מירור הבריטי בשבוע שעבר. האישה, בת 44 ממערב ללונדון, הייתה "קרובה לאורגזמה" בשעה שהתעלפה בחדר השינה שלה.

היא הובהלה לבית החולים שם מצאו הרופאים קריש דם שהתפרץ לתוך הגולגולת שלה. אנשי הצוות הרפואי בבית החולים האוניברסיטאי באייסלוורת' שבמערב לונדון, ציינו כי החולה הייתה מחוסרת הכרה במשך שלוש דקות אחרי שחשה בכאב ראש בזמן שהפרטרנר שלה, שזהותו המינית לא צוינה, ביצע (או ביצעה) בה מין אוראלי. הפרטנר אף ציין כי ה"הגוף שלה היה נוקשה".

"הנתונים מלמדים כי החולה הייתה קרובה לאורגזמה בזמן שקיבלה מין אוראלי מהפרטנר שלה לפני שאיבדה את הכרתה", כתבו הרופאים בדוח שפורסם בירחון הבריטי לרפואה. האישה אושפזה לשבועיים בבית החולים לפני כחמישה חודשים. בתחילה חשבו הרופאים כי היא סבלה מהתקף כלשהו, אך בדיקת ה-CT שנעשתה לה גילתה דם בין הגולגולת למוח, מה שהוכיח שהיא עברה שבץ. הם ציינו כי מדובר בשבץ קל.

עוד בנושא:
אי אפשר לזייף: מה מסגיר המבט שלך כשאת מגיעה לאורגזמה?
אלה תנוחות הסקס שאתם הכי מפחדים לנסות בעצמכם
מין מסוכן: רופאים מזהירים מעלייה במקרי הפציעות בסקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully