וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אוכלים, כמה ישנים ומה אסור לעשות: מדריך לרצים במרתון תל אביב

אירה דולפין, מאמר אורח

21.2.2019 / 10:21

אם אתם רצים מחר בבוקר במרתון תל אביב, כנראה שאתם מתכוננים לרגע הזה לא מעט זמן. כדי שלא תזרקו חודשים של הכנות מפרכות לפח, ביקשנו ממאמנת הכושר אירה דולפין כמה טיפים שיבטיחו שתגיעו לריצה בשיא שלכם, ושלא ייגמר לכם הכוח אחרי 200 מטר

אירה דולפין במרתון תל אביב 2018. באדיבות המצולמים
ככה נראות מי שהתכוננו מראש. אירה דולפין והמתאמנות שלה במרתון תל אביב הקודם/באדיבות המצולמים

ההתרגשות כבר בשיא, והכל מוכן - האימונים מאחוריכם, הבגדים נקנו, ויתרתם על בילויים בערבים, צברתם שעות שינה ושלפתם את נעלי הספורט החדשות לכבוד המרתון. אבל יש עוד כמה דברים שאתם חייבים להקפיד עליהם לפני שאתם חורכים את האספלט התל אביבי. בין אם רצתם כבר במרתון דומה ובין אם לא, אתם יודעים שכדי לצלוח את הריצה ואת הימים שאחרי צריך להתכונן בהתאם. תזונה נכונה, שינה נכונה, והמון מוטיבציה.

עוד בנושא:
חוקרים קבעו: שעת ריצה מוסיפה שבע שעות לחיים
מרגיש כמו נצח? 7 דרכים פשוטות להפוך את הריצה לקלה יותר
זה מה שטיפוס במדרגות יעשה לכושר שלכם

התכוננות למרתון, בין אם שלם או חצי, לוקחת זמן רב. ההכנה למרתון שלם יכולה להגיע עד ל-4-5 חודשים ולעתים גם חצי שנה. בעיקר לאלו שלא צלחו את המרחק הזה מעולם. גם ריצה של 10 ק"מ למי שרגיל לצאת לג'וגינג או לרוץ בחדר הכושר 3-5 ק"מ, היא קשה וטומנת בחובה מספר מחסומים לאורך המסלול. חשוב מאוד להגיע למרתון מוכנים, כדי לא לזרוק לפח חודשים או שבועות של אימונים והכנות. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בהכנות אחרונות לקראת הריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully