פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      מרגיש כמו נצח? 7 דרכים פשוטות להפוך את הריצה לקלה יותר

      אם אתם רצים, אתם בטח יודעים כמה זה קשה לדחוף את עצמכם קדימה ברגעי המשבר. למזלכם, לא רק ההתמדה משחקת כאן תפקיד חשוב וגם לפעולות קטנות, ואפילו מוזרות שאתם עושים, יש השפעה על ההישגים

      ריצה בים (ShutterStock)
      ה"היי" הזה שכולם מדברים עליו הוא אמיתי, ולא כזה קשה להשיג אותו (אילוסטרציה: Shutterstock)

      כמעט בכל מאמר שנכתב על ריצה, מהללים את היתרונות הגופניים והנפשיים שלה. מה לא כתבו על הספורט המדהים הזה? מחקרים מצאו שזוהי הדרך היעילה ביותר לשרוף קלוריות, להאריך את תוחלת החיים, למנוע מחלות ואפילו לשפר את המצב הנפשי. יתרון נוסף של הריצה הוא העובדה שאתם לא באמת צריכים שום דבר בשבילה – לא פרטנר, לא עזרים מיוחדים או אפילו ידע מוקדם.

      עוד בנושא:
      אחרי החגים: 5 תרגילים שיחזירו אתכם לכושר לפני הקיץ
      חוקרים קבעו: שעת ריצה מוסיפה שבע שעות לחיים
      זה מה שטיפוס במדרגות יעשה לכושר שלכם

      עם זאת, לא תמיד הריצה קלה לנו. ההתנשפויות הכבדות, הדופק המואץ, הזיעה שמשתלטת על כל אזור בגוף – כל אלו מקשים מאוד על ההתמדה ועל ההגעה לתוצאות שחלמנו עליהן. בנוסף, בין אם נודה בזה ובין אם לא, כולנו נרצה לשבור את השיא של חברינו לריצה וחשוב מכך – של עצמנו, והרצון הזה גורם לא פעם לתסכול כשהוא לא מתממש. למזלכם, יש כמה דרכים לא מסובכות להפוך את הריצה לקלה יותר ולהביא את עצמכם לשיאים חדשים בכל פעם מחדש. החל מהמוזיקה הנכונה, דרך ה"דלק" שאתם מכניסים לגופכם ועד מה שאתם עושים עם הגוף שלכם במהלך הריצה – כך תעזרו לעצמכם להגיע לשיאים חדשים.