וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תכינו את הלאטה שישדרג את חיי המין שלכם

19.2.2019 / 8:30

יועצת בריאות הוליסטית חושפת מתכון להכנת קפה לאטה משודרג שיחזיר לכם (לטענתה) את התשוקה שאבדה במערכת היחסים - ויש בו רק רכיב אחד שקצת יהיה לכם קשה להשיג

5 דברים שאולי לא ידעתם על קפה/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - דברים שאולי לא ידעתם על קפה

קפה הלאטה הזה לא רק יעיר אתכם בבוקר. אלא ש"אבקת קסם" בו תשדרג לכם את חיי המין ותחזיר לכםן את התשוקה שאבדה במערכת היחסים - ככה לפחות טוענת יועצת הבריאות ההוליסטית, קתרין ואן וויק בת ה-35, שמאמינה שהמתכון שלה ללאטה עשוי להצית מחדש את התשוקה בחדר המיטות - וזאת בעזרת צמחי מרפא לחיזוק הליבידו.

על פי נתונים סטטיסטיים חדשים שנבדקו בבריטניה, 52 אחוזים מהזוגות מקיימים יחסי מין פעמיים בשבוע או פחות והתשוקה הראשונית במרבית מערכות היחסים כיום נמשכת בממוצע 3 שנים, 3 חודשים ו-26 ימים. באופן מפתיע, אלה בגילאי 18-24 נוטים לאבד את התשוקה המינית אפילו מהר יותר, עם זמן ממוצע העומד על מערכת יחסים של שנה אחת, חודשיים ושבועיים. אם גם אתם נכנסתם לסטטיסטיקה - או מעוניינים להימנע ממנה - כדאי לכם לנסות את המתכון הזה ללאטה.

קתרין, דוגמנית לשעבר וכיום סופרת המתגוררת בברוקלין עם בעלה ושני ילדיה, בחנה את השפעותיהם של צמחי מרפא במשך מספר שנים - והחודש הוציאה ספר חדש בשם "סופר אבקות", העוסק בצמחי המרפא שעשויים לסייע בפתירת בעיות בריאותיות ספציפיות. אחת ההמלצות שלה, הנוגעות לתחום המיני, היא לאטה מושרה באבקה של צמח הג'ינסנג הפרואני מאקה שלדבריה "יחזיר את הניצוץ בצורה טבעית".

עוד בנושא
זה הסופרפוד שאתם באמת צריכים לאכול
עושים חשק: 9 מאכלים מעוררי תשוקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully