וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האורך כן קובע: אצבעות הידיים שלך יכולות להעיד למי את נמשכת

28.10.2018 / 14:04

עשר אצבעותיך יודעות כל דבר, גם את העדפותיך המיניות. חוקרים בריטים נדרשו לסוגיה החשובה ומצאו שגם בקרב תאומות זהות ההבדלים בין האצבעות מגלים למי הן נמשכות יותר, גברים או נשים?

עריכה: יאיר דניאל

בסרטון: עוד מישהי שהאצבעות שלה מגלות את מי היא אוהבת. מלאניה טראמפ מסרבת להחזיק את ידו של בעלה

שלל השערות שונות ומשונות כבר נקשרו באצבעות הידיים שלנו. יש שסבורים שצורתן ואורכן יעידו על מצבנו הכלכלי, אורך איברי המין, הפרעות נפשיות ונטייה למונוגמיה. כעת, מחקר חדש מנסה לקשור את אורך האצבעות לניבוי אם אישה תמשך לבנות מינה או למין האחר.

מחקר חדש שנערך באוניברסיטת אסקס שבבריטניה בחן תאומות זהות בעלות העדפות מיניות שונות, האחת לסבית והשנייה הטרוסקסואלית, וגילה שלא רק המיניות שלהן שונה - גם הידיים שלהן.

עוד בנושא:
רוצים לדעתם אם בן הזוג בוגד? תסתכלו לו על האצבעות
4 דברים שאורך האצבעות שלכם אומר עליכם
למה יש לנו חמש אצבעות ביד והן לא שוות באורכן?

כפות ידיים של אישה. ShutterStock
לא משנה אם האצבעות שלך דומות או שונות, העיקר שאת מאושרת. אצבעות של אישה/ShutterStock

לרוב, האצבע המורה והקמיצה (האצבע שצמודה לזרת) כמעט שוות באורכן אצל נשים. אצל גברים יש לעתים קרובות הבדל ניכר בין שתי האצבעות הללו. 18 זוגות של תאומות השתתפו במחקר ונמצא שלרוב התאומות היו ידיים שונות מאוד. החוקרים גם בחנו 14 זוגות של תאומים שאחד מהם הומוסקסואל, ומצאו שההבדלים בין אצבעות הידיים לא היו משמעותיים.

אצבעות בריב. ShutterStock
בקרב תאומים ממין זכר לא נמצא מתאם בין אורך האצבעות לנטייה המינית/ShutterStock

צוות החוקרים מאסקס הסביר שהמניע שלהם למחקר נובע מהעובדה שתאומים זהים חולקים 100 אחוזים מהגנים שלהם וגורמים אחרים חוץ מגנטיקה יכולים להסביר את השוני בהעדפות המיניות שלהם.

"מחקרים הוכיחו שהמיניות שלנו נקבעת כבר ברחם והיא תלויה בכמות ההורמון הגברי שנחשף אליה או בדרך שבה הגוף שלנו יגיב לאותו הורמון", טענו חוקרים, "אלה שנחשפות לרמות גבוהות יותר של טסטוסטרון נוטות להיות ביסקסואליות או לסביות. ובגלל הקשר בין רמות ההורמונים לבין ההבדל באורך האצבעות, בחינת הידיים יכולה לספק רמז כלשהו על המיניות שלהן".

ידיים מחזיקות לב. ShutterStock
הן יכולות גם לנחש כמה כסף יש לכם בעובר ושב. ידיים מחזיקות לב/ShutterStock

אין זו הפעם הראשונה שבה חוקרים בוחנים את אצבעות הידיים ומגלים שהן יכולות לספק נתונים מפתיעים אודותינו. במחקר שנערך בדרום קוריאה בשנת 2011 בחנו החוקרים את המרחק בין האצבעות כדי לעזור לגברים לחזות משהו אחר שבוודאי מעסיק אותם לא מעט - גודל הפין.

החוקרים בדקו קרוב ל-150 מתנדבים ומצאו שככל שהפרש בין האצבע המורה לקמיצה, כך הפין היה גדול יותר. גם במקרה הזה תלו החוקרים את אורך איבר המין בחשיפה לטסטוסטרון טרם הלידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully