פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      אפשר לנצח את ההאנגאובר בשלושה מהלכים פשוטים

      אם נמאס לכם לקום בבוקר עם כאב ראש ותחושת כבדות השיטה הבאה היא בטוח משהו שאתם רוצים לנסות: תזונאי בבריטניה פיתח שיטה שלטענתו מפחיתה את תחושת ההאנגאובר בצורה משמעותית

      אפשר לנצח את ההאנגאובר בשלושה מהלכים פשוטים
      Drunk People Doing Things

      בסרטון - אנשים שיכורים עושים פדיחות

      העצה הכי ידועה בניסיון להתגבר על האנגאובר (חמרמורת) אחרי לילה של שתייה מרובה היא לשתות כמה שיותר מים לפני שהולכים לישון. אבל כל מי שחווה כמה לילות של שתייה יודע שהעצה הזאת לרוב לא עוזרת, והראש מרגיש ממש כבד גם אחרי ששתיתם ליטרים של מים.

      אז מה בכל זאת אפשר לעשות כדי להתגבר על התחושה המגעילה הזאת? התזונאי סטיב מקארי, פרסם מאמר בשבוע שעבר ב"סאן" הבריטי ונתן תפריט שלם שאם תנהגו לפיו, סביר להניח שתוכלו לצלוח לילה של שתייה בלי כאבי ראש ותחושת כבדות בבוקר שאחרי.

      עוד בנושא:
      המאכלים האלה יהפכו את ההנגואבר שלכם לקצת פחות קשה
      הבוקר שאחרי: מדוע יש האנגאובר ואיך מטפלים בו?

      אז מה עושים?

      על פי מקארי, ישנם שלושה שלבים במלחמה בהאנגאובר. הראשון מתחיל עוד בלילה לפני: "אם אתם יודעים שאתם הולכים לצאת ולשתות, אתם צריכים לשתות במשך היום רק מים או מי אננס. אפשר להוסיף קצת מלח ים לבקבוק מים כדי להעלות את רמת המינרלים". הארוחה המומלצת באותו היום כוללת הרבה חלבון ושומן כדי להגן על הבטן מהאלכוהול.