וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנוחה המומלצת ביותר לסקס על הבוקר: "הקרם ברולה"

10.10.2018 / 8:24

אם אתם אוהבים את יחסי המין שלכם מוקדם על הבוקר אתם חייבים להכיר את התנוחה הזאת, שלא תדרוש מכם מאמץ גופני גדול מדי, ואפילו מספקת פיתרון לסוגיית הבל הפה שמטרידה זוגות שקמים שובבים על הבוקר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בסרטון - כמה פעמים בשבוע יש לעשות סקס כדי להיות מאושרים?

אוהבים את הסקס שלכם מוקדם בבוקר? יש לכם סיבות טובות לענות כן - אם תפנו כרבע שעה בבוקר לסקס חפוז תוכלו להתחיל את היום בהרגשה טובה יותר ועל הדרך לדאוג גם לבריאות שלכם. מחקר שפורסם לפני כחמש שנים מצא כי סקס בשעות המוקדמות של היום מצמצם את הסיכוי להדבק במחלות: מין בבוקר משחרר רמות גבוהות של אימונוגלובולין A- נוגדן שעוזר להילחם נגד זיהומים. מעבר לכך הסקס משחרר רמות גבוהות של אסטרוגן וטסטוסטרון שידועים כמעכבים הזדקנות. ואם כל זה לא מספיק, מסתבר שסקס בבוקר גם יגרום לכם להיראות טוב יותר. לפי המחקר, האסטרוגן שמשתחרר בזמן הסקס משפר את מראה העור והשיער.


אבל מהי התנוחה הכי טובה לשעות הבוקר - בהן לא תמיד יש כוח לזוז יותר מדי והבל הפה עשוי להרתיע את הפרטנר? ב"סאן" הבריטי דווח לאחרונה שמומחי סקס ממליצים לעשות בבוקר את תנוחת ה"קרם ברולה" שגורמת לזוג להשתולל מהנאה ואמורה להעניק חדירה עמוקה שדומה לתנוחת הדוגי, אבל לאורך כל האקט נשארים בשכיבה.

עוד בנושא:
האורגזמה מובטחת: תנוחת "הקשת המוזהבת" תגרום לעונג מושלם
נמאס לכם מהתנוחה המיסיונרית? כולם עוברים לעשות את תנוחת "הוו"
תנוחות המין שיבטיחו לכם שריפת קלוריות יעילה כמו באימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully