וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחיות שרוצות לעזור לכולן לאהוב את עצמן - ללא קשר לגופן

5.9.2018 / 8:33

אחרי שנים של ריחוק, האחיות ג'ס ואלינה רוסט - אחת דוגמנית למידות גדולות והשנייה בלרינה, השאירו את העבר מאחור ושיתפו פעולה כדי לחזק דימוי גוף חיובי בקרב נשים. עכשיו, כשהן כובשות את הרשת, הן שמחות לחלק כמה טיפים לכל מי ששואף לחיים בריאים יותר

Momentum Pilates

בסרטון - אלינה ברוטינת הכושר שלה

האחיות ג'ס ואלינה רוסט יוצאות במסר מעט קלישאתי אך מעורר השראה: תאהבו את עצמכן כפי שאתן. הן גם באמת מתכוונות לזה. עד לפני כמה שנים הן לא אהבו את המראה שלהן ונמנעו מהנאות החיים בשל החשש שישפטו אותן על שהעזו. אחרי שנים של חוסר ביטחון ודימוי גוף שלילי, הבנות שיתפו פעולה ואימצו אורח חיים בריא יותר וחסר גבולות. מה שמיוחד באחיות רוסט זה שהן לא עברו מהפך, ירדו או עלו במשקל, הן רק סיגלו להן אורח חיים בריא יותר ולמדו לאהוב את הגוף שלהן כפי שהוא. אין יותר השראה מזה.

ג'ס דיגמנה בעברה למידות גדולות ונמנעה כל החיים מלהיכנס לים מהחשש שיראו אותה בביקיני. אלינה היא בלרינה, רקדנית בלט שעקב דרישות המקצוע מצאה עצמה מאוד ביקורתית לגבי נתוני הגוף הלא מושלמים, לכאורה, שלה. השתיים הגיעו מעולמות שונים, לא היו קרובות במיוחד, והחלו להכיר באמת אחת את השנייה רק לאחר שהחליטו להשאיר את עברן מאחור ולצאת לדרך חדשה ומשותפת. כעת, דרך עמוד אינסטגרם עם יותר מ-12 אלף עוקבים, הן מתחילות לבסס לעצמן קהילת נשים שרוצות להרגיש יותר טוב עם עצמן. בשיחה עם FEMAIL דיברו האחיות על הקרב המשותף שלהן, על המלחמה בסטריאוטיפים ובדימוי גוף שלילי ועל עמוד האינסטגרם שלהן, Healthy Size You, הנועד לעודד נשים אחרות לאמץ שגרת חיים בריאה יותר ולאהוב את עצמן בכל הגדלים והצורות.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully