וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: ככה תאורה משנה את הדרך שבה הגוף שלכם נראה

2.6.2018 / 12:12

בלוגרית אמריקאית שמקדמת דימוי גוף חיובי ברשתות החברתיות העלתה לפני כמה ימים תמונה שהוכיחה פעם נוספת שאסור להאמין לכל מה שרואים. אז איך התאורה ואור השמש משפיעים על התמונה שיוצאת? בואו תראו

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו רואים תמונת לפני ואחרי שצולמו בהבדל קטן אך יצרו שינוי גדול, אבל זה אף פעם לא מזיק לראות עוד תמונה אחת כזאת. טסיה קליין, אושיית רשת שמנסה לקדם דימוי גוף חיובי בקרב נשים פרסמה לפני כמה ימים תמונה שחושפת עוד נדבך של טשטוש מהצילומים שכולנו מכירים ברשתות החברתיות. משחקי אור וצל.

קליין בת ה-27, תושבת אלבמה בארה"ב שמחזיקה כמעט במאה אלף עוקבים בחשבון באינסטגרם שלה, העלתה תמונה שלה בבגד ים. בראשונה היא עומדת בצל ואילו בשנייה באור שמש, והתמונות כאמור מציגות גוף שנראה שונה לחלוטין. "תודה לכן זוויות ותאורה, שעזרתם לי לראות שאני עדיין מושלמת מכל נקודת מבט!! וגם אתם", כתבה קלין שמנסה לגרום לנשים להבין שלא כל מה שהן רואות ברשתות החברתיות זה אמת.

עוד בנושא:
התמונה שתגרום לכם להרגיש יותר טוב עם עצמכם
לא תמיד חטובה: שיתפה תמונות לפני ואחרי החתונה ועודדה את הגולשות

"הייתה תקופה שהייתי באובססיה להיפטר מ'הפגמים' שלי", היא אמרה. "ניסיתי להעלים את הצלוליט, סימני המתיחה, הבטן הרפויה והעור עודף והכל באמצעות קרמים וג'לים שמעולם לא עבדו". לטענה ברגע שהיא הבינה שגם בתקופות הכי רזות שלה, כל מה שהיא ראתה היו פגמים, היא החליטה לעשות שינוי והתחילה לאהוב את עצמה. "עכשיו אני מתרכזת בלהיות בריאה וחזקה. הפסקתי לעשות דיאטות כסאח ואימונים קורעים. זה רק אני, הגוף שלי והבריאות הנפשית שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully