וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תמיד חטובה: שיתפה תמונות לפני ואחרי החתונה ועודדה את הגולשות

31.5.2016 / 8:44

אנה ויקטוריה, גורו כושר ובריאות פרסמה תמונות של הבטן שלה לפני החתונה ומיד אחריה. ההוכחה שהגוף שלה לא מושלם כל הזמן נתנה מוטיבציה לגולשות רבות לאהוב את עצמן כמו שהן. "לא כל זוית צילום היא הזוית המחמיאה לך וזה בסדר"

https://www.instagram.com/annavictoria/

בסרטון - מטשר האימונים של אנה ויקטוריה

אנה ויקטוריה, בלוגרית בריאות וספורט, הצליחה לשמח גולשים רבים לאחר שפרסמה תמונות של גופה לפני ואחרי חתונתה. אנה, שנישאה לאחרונה לבחיר ליבה, שיתפה את התצלומים באינסטגרם שלה לטובת יותר מ-900,000 עוקבים. בתמונה הראשונה נראית אנה רגע לפני שהיא לובשת את שמלת הכלה ובשניה היא יושבת נינוחה לאחר האירוע.

בניגוד לשאר התמונות שהיא מעלה לרשת החברתית ומציגות את גופה החטוב, התמונה השניה מראה בטן מעט נפוחה ולא שטוחה כרגיל. "לא כל זוית היא הזוית המחמיאה לך ביותר וזה בסדר", היא כתבה.

ויקטוריה אף העלתה את התמונה לדף הפייסבוק שלה וכתבה: "ביקשתן ממני לשתף את התמונות האלה בשבוע שעבר. אחת צולמה יום לפני החתונה והשניה שתי דקות אחריה! מישהו אמר לי שלכולנו יש זוויות טובות וזוויות פחות טובות, אז למה אנחנו נותנים לזוויות הרעות להשפיע עלינו הרבה יותר מהטובות?"

כצפוי, הגולשים הציפו את הפוסט בתגובות אוהדות על הכנות של ויקטוריה: "סוף סוף! מישהי שמראה גם את 'בטן הישיבה' שלה. התחלתי לחשוב שיש משהו לא בסדר בי... תודה, זו מוטיבציה אמיתית לכושר", כתבה אחת מהגולשות.

עוד באותו נושא

בחדר הכושר אמרו למתאמנת שהחזה שלה גדול מדי לגופיות

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully