וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שקורה כשאתם עושים "קנאקים" עם האצבעות - האם זה מסוכן?

2.9.2018 / 0:01

אתם חלק מהאנשים עם המנהג הממכר למתוח את האצבעות עד שיוצא להם רעש מוזר? מחקר שנעשה לאחרונה מצא: זה מה שיקרה לכם אם תמשיכו בהתמכרות הזו

אנשים שעושים דברים מוזרים עם איברי הגוף שלהם/מערכת וואלה! News

בסרטון - אנשים שעושים דברים משונים עם אברי הגוף שלהם

ישנם לא מעט אנשים שמשתייכים לקבוצת המכורים לקנאקים באצבעות - מתיחה של כפות הידיים שגורמות לרעש מהעצמות. רובנו נוהגים לשחרר מעט מתח שעצור בתוכנו בדרך הזו, אבל מה קורה לאצבעות שלנו כשאנחנו מותחים אותן ככה? והאם האזהרה של אמא שזה יגרום לדלקת פרקים היא נכונה? יש לנו חדשות טובות וחדשות רעות.

לגבי החשש מדלקת פרקים אתם יכולים להרגע. על פי מחקר שפרסמה אוניברסיטת הארווארד היוקרתית, שקבע שהפעילות הזו שגורמת לנו להשמיע רעש מהעצמות של האצבעות קרוב לוודאי לא תגדיל את הסיכוי לדלקת פרקים. המחקר התבסס על השוואה של מספר אנשים עם דלקת פרקים שנוהגים לבצע את ה"קנאקים" האלו וכאלה שנמנעו מהמנהג הממכר הזה. אחד החוקרים אפילו ניסה את זה על עצמו כשביצע את הקנאקים רק במפרק השמאלי ומצא שאין שכיחות גדולה יותר לדלקת פרקים במפרק השמאלי לעומת הימני.

עוד בנושא
הוכח מדעית: גברים עם סוג אצבעות מסוים מושכים נשים סקסיות
למה האצבעות שלנו מתקמטות כשאנחנו שוהים זמן רב במים?

ככה זה נראה כשעושים קנאק בכף היד - בבדיקת שיקוף פלואורוסקופית

אבל - אל תתנו לנתון הזה לעודד אתכם ולגרום לכם לחגוג במסיבת קנאקים מטורפת, ולא רק בגלל שתרחיקו ממכם את כל מי שמתקרב אליכם. מסתבר שבעלי מההתמכרות הכרונית הזו מסתכנים בנפיחות של הידיים ואחיזה חלשה יותר, כך על פי המחקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully