וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוסט שחשף את תופעת הלוואי המרתיעה שיכולה להתרחש בהריון

15.7.2018 / 0:00

עיתונאית צרפתייה שמאסה בתמונות האינסטגרם ההריוניות המושקעות החליטה להעלות תמונה חושפנית במיוחד ובה מוצגת הבטן השעירה שלה - תופעת לוואי שנשים פחות נוטות לדבר עליה

"כדי לאזן את כל תמונות ההריון המושלמות שאתם רואים באינסטגרם, תעיפו מבט על הבטן השעירה שלי. אני קוראת לה היגריד ואני אוהבת אותה מאוד", כך נפתח הפוסט שאליו התלוותה תמונת הבטן שאתם רואים. בסופו הוסיפה הכותבת מוניק בולי שהיא מתנצלת בפני הרופא שלה, אבל היא מפסיקה לגלח אותה למענו ושמכשיר הדופלר שלו יצטרך להסתדר גם ככה.

בולי, עיתנואית במקצועה שנמצאת בחודשי הריון מתקדמים, העלתה כאמור את התמונה לאינסטגרם וגררה הרבה תגובות תומכות ומרגיעות. אחת התגובות הגיעה מהרופא שלה, ד"ר ג'וזף סגרוי, שכתב לה "אל תדאגי. זה תופעה מאוד שכיחה. ההורמונים גורמים לשיער הגוף לגדול, אבל כחודש עד שישה חודשים לאחר הלידה, השיער הזה נעלם. גם שיער שעבר הסרה בלייזר גדל, כמו הפתעות נוספות שמתגלות עם ההריון". בולי, אכן סיפרה שעברה הסרת לייזר בשנות העשרים לחייה, וגם את זה כנראה ההריון הצליח לנצח.

עוד בנושא:
לא רק בחילות: 5 דברים מוזרים שקורים לגוף בזמן ההריון
בהיריון? תופעות הלוואי שנשים מעדיפות להסתיר

הצדדים הפחות פוטוגניים של ההריון

נשים רבות מכירות תופעות לוואי בהריון כמו הקאות ובחילות, עליה במשקל, גדילת השדיים, מיחושים בכל מקום ופיגמנטציה אבל מעטות נוטות לדבר על שיעור היתר שמצטרף לחבילת ההריון ויכול לכלול לא רק את אזורי הבטן אלא גם את אזור החזה והסנטר. "אני חושבת שאני יכולה כבר לתפור לתינוק שלי סוודר מהשערות על הבטן", התבדחה בולי בראיון שנתנה לאתר Mamamia.

בולי שמה לעצמה כמטרה להראות את הצדדים הפחות פוטוגניים של ההריון שניבטים אלינו מכל פינה של הרשתות החברתיות. הנה כמה דוגמאות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully