וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגזור ולשמור: הדברים שישדרגו לכם את חופשת הקיץ

וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד, וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד

15.8.2018 / 7:38

לא משנה אם בארץ או בחו"ל, בטן גב או טיול - חופשה משפחתית היא אחת החוויות הכי כיפיות שיש, הזמן שלנו ליהנות עם הילדים וליצור זיכרונות לכל החיים. יש כמה דברים שאסור לשכוח בבית כדי שהחלום יהפוך למציאות ולא לסיוט

משפחה עם סמאטרפון. ShutterStock
משפחה עם סמאטרפון/ShutterStock

מקדם הגנה איכותי

תגידו, משעמם לכם בחיים? אז למה שוב אתם מוצאים את עצמכם הולכים בשמש ומחפשים איזה חנות שהיא יותר שמועה ממציאות, כדי לחפש קרם הגנה? אנחנו תמיד זוכרים לארוז את המטען של הסמארטפון ולקחת מברשת שיניים, אבל איכשהו מפספסים את הפריט שיכול לעשות את ההבדל בין חופשה שנגמרת בעור מתקלף לחופשה שנגמרת בכיף מעלף. לא משנה אם אתם על החוף בתאילנד או טסים על רכבת הרים ביורודיסני, השמש שם כדי להכות. אז תכו בחזרה. ויש עם מה.

פשוט לוקחים סטיק הגנה לפנים. מוצר מדהים שהושק לאחרונה של מותג סקין גארד. למה הוא מדהים? כי הוא כל כך קטן וקומפקטי שהוא יכול להיות בכל תיק או אפילו כיס. והרי אנחנו מדברים על חופשה - כל ס"מ פנוי במזוודה חשוב. הוא קל ונכנס גם לתאים הקטנים בתיק הטיולים שלכם. בארץ, בחו"ל, בים, בטיול - שולפים לרגע ומחדשים את ההגנה על הפנים. הוא שקוף ומתאים לכולם. רוצים שגם הילדים ישתמשו? תנו להם. כן, הוא קומפקטי כך שלא יפריע להם בכלל. רק תזכרו לבקש מהם מדי פעם לשלוף ולהימרח.

החופשה שלכם כוללת גם הרבה ים ובריכה? בדרך כלל אנחנו אוהבים דברים שבאים בגדול, אז לחופשה משפחתית שכזאת קחו מקדם הגנה שבא בגדול. הצטיידו בספריי משפחתי של סקין גארד, הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי שלא תיתקעו בלי ואפילו תוכלו לחלק בנדיבות לחברים ששכחו להביא. רק תבחרו מה שמתאים לכם - יש לסקין גארד סדרה שלמה של ספריי משפחתי להגנה מהשמש, שמתאימים לכל מיני צרכים שונים. מתיזים בנוחות על העור, התרסיס שקוף ככה שתצאו יפה גם בתמונות, והוא היפואלרגני כך שמדובר בתכשיר טבעי שאינו מכיל מרכיבים מגרים. תססס פה ותססס שם כל יום כל היום וכל המשפחה מסודרת. גן עדן.

אימא וילד משחקים בבריכה. ShutterStock
אימא וילד משחקים בבריכה/ShutterStock

נשיקה ויעבור? לא ממש

כיוצאים לחופשה אנחנו חושבים כמה כיף מצפה לנו, אבל מה לעשות, לעתים צריך לצפות גם לבלתי צפוי, בטח עם ילדים קופצניים ואנרגטיים. תיק תרופות קטן יכול לעשות את ההבדל בין שיוט לסיוט. שימו בו מדחום, תרופות להורדת חום, פלסטרים, תחבושות, כדורים להקלה על הצטננות, טיפות עיניים ואוזניים, חומרי חיטוי וקרם פנסטיל לטיפול בכוויות. ודאו שהתרופות שאתם לוקחים בתוקף, שמרו על התיק נקי וסגור היטב כדי שהתחבושות והפלסטרים יהיו סטריליים וקוו שלא תצטרכו להשתמש בו.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

תשכחו מהמזגן: המוצרים שיעשו לכם את הקיץ הקרוב

וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד

אס מהשרוול

הופה, הנה יציאה מפתיעה. בעולם הגאדג'טי שבו אנחנו חיים הילדים הם קונסולת משחקים מהלכת, ומחוברים לאינסטגרם ולסנאפצ'ט. ופתאום אתם שולפים להם את החפיסה. היא לא שוקלת, לא תופסת מקום, והם גם לא בדיוק מבינים מה עושים עם הפריט המוזיאוני הזה, עד שאתם מלמדים אותם משחק או שניים, והם מתחילים להיכנס לזה. פתאום המומנטום של החופשה או הבילוי משתנה. הם מנותקים מהמסכים וממש משחקים ומדברים אתכם. כי קלפים הם חבילת בידור משפחתית שלמה, עולם שלם של משחקים חברתיים. חלק מהעניין בחופשה משפחתית הוא ליהנות ביחד, ליצור הווי, לכייף מאותם דברים וחפיסת קלפים היא לגמרי האס שתשלפו מהשרוול.

האקססורי המשפחתי

חופשה משפחתית היא אלבום תמונות בהתהוות ובלי סוף לייקים מהחברים. כל מקום מתויג, כל אטרקציה מצולמת, אתם מקרינים אנרגיות טובות ובדרך כלל החיוך לא יורד מהפנים גם אחרי שהעליתם את התמונה לפייסבוק או לאינסטגרם. מה יש, שיקנאו בכם קצת. אז למה שלא תכניסו גם צבע משפחתי משלכם לטיול? בקיצור, אקססורי משפחתי. טיול בת מצווה לפריז? לבשו חולצה תואמת עם כיתוב הומוריסטי והצטלמו יחד בטופ של מגדל אייפל או האמפייר סטייט בילדינג. טסים לבטן-גב ביוון? כולכם עם בגד ים באותו צבע ומשקפי שמש תואמים. כובעים, כפכפים, מגבות ועוד - כל מה שיהפוך כל תמונה לתמונה משפחתית קצת אחרת.

לחיות את החלום

הפריט האולטימטיבי לדרכים ולא משנה אם אתם טסים, נוסעים או שטים. כי כשהילדים עייפים וקשה להם להירדם, מפלס העצבים עולה והנסיעה הופכת לסיוט. כמה פעמים ספרתם עד עשר ושום דבר לא קרה - והם המשיכו לבכות, לריב במושב האחורי או לנדנד לכם? שינה טובה בנסיעה היא win-win והדרך הכי פשוטה וקלה ליהנות משקט ולתת להם להיטען באנרגיות היא לקחת כמה כריות צוואר לטיול. הן צבעוניות ויפות, מיוצרות מבדים נעימים וסופגי זיעה, וברגע שהכריות עוטפות את צוואר הילד, או את הצוואר שלכם, אפשר לישון בשקט והחופשה באמת חלומית.

ילדים רבים בזמנן נסיעה במכונית. ShutterStock
תנו להם כרית צוואר והם סוף סוף יירדמו/ShutterStock
וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד, וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully