וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעוף למלדיביים בשלוש דקות: האקססוריז שיעשו לכם את הקיץ

וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד, וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד

2.8.2018 / 7:42

העונה החמה באה ואיתה החופש ושפע אפשרויות הבילוי. זה הזמן שבו אנחנו נופשים ומטיילים, אבל כדי שאתם והילדים תמצו את הטוב שבו, אתם חייבים כמה מוצרים בסיסיים, כאלה שאיתם תחוו קיץ מושלם

אבטיח בריכה אוכל קיץ. ShutterStock
אבטיח משדרג כל יום קיצי, אבל אתם צריכים עוד כמה דברים כדי ליהנות מהעונה החמה/ShutterStock

קדימה, למים

הבילויים הכי כיפיים בקיץ תמיד קשורים למים. ככה זה כשחם. העניין הוא שעכשיו אפשר לסדר ילדים בילוי מים בכל מקום, ולא, הכוונה היא לא לצאת איתם לרחוב ולחטוף 70 אחוזי לחות לפנים. בריכה מתנפחת או בריכה להרכבה תהפוך כל חצר/גינה/מרפסת/גג לקאנטרי קלאב פרטי משלכם. כמה שאיפות, כמה נשיפות והופ, סידרתם להם בריכה ולכם שקט. ואם אתם רוצים בריכה קבועה לקיץ - בריכות להרכבה במגוון גדלים יסגרו לכם את הפינה.

ברור שיתיזו עליכם, ברור שתצטרכו להשגיח וברור שתבקשו מהם מאה פעם לא לרוץ כדי לא להחליק, אבל גם בלי קורס מצילים אתם יודעים שאין תחליף לבילוי שכזה. אגב, זה הפתרון המושלם להורים לפעוטות. בין אם אתם בפארק, בחוף הים או במרפסת, מנפחים את הבריכה, ממלאים קצת מים, זורקים כמה צעצועים ומוציאים אותם רק כשיש להם זימים או שנגמר הקיץ.

ההגנה המושלמת מפני השמש

זה הסדר: קיץ>בילויים בחוץ>חשיפה לשמש>עור צורב וכואב>אתם סובלים, הילדים סובלים>קיץ מבאס. כי זה תמיד אותו סרט. אתם הולכים עם הילדים לים, לבריכה, לגן שעשועים או לאיזה מקום כיפי כלשהו, וכשמגיעים הם כבר רצים למים או למתקנים ואתם צריכים לרדוף אחריהם עם מקדם ההגנה כי חשוב להימרח. אבל הם כבר נעלמו ולכו תרדפו אחריהם עכשיו.

אז קבלו סדר חדש, ותיכף תבינו למה הוא אפשרי: קיץ>בילויים בחוץ>חשיפה לשמש>עור בהיר ונעים>אתם נהנים, הילדים נהנים>קיץ נפלא. איך? לפעמים מקדם הגנה הוא הרבה יותר ממקדם הגנה. הוא נעים, ריחני ומיועד במיוחד לילדים. פשוט צריך להכיר את המוצרים החדשים בתחום.

תגידו שלום ולא להתראות גם למאבק הכוחות הבלתי נגמר, כשהם נהנים במים ואתם עומדים מעליהם ומתחננים שיצאו רגע כדי לחדש את שכבת ההגנה. למה? כי יש לכם Wet Skin של סקין גארד, זה למה. ספרי שקוף מיוחד לילדים שאפשר למרוח על עור רטוב ולתת להם להמשיך לשחק. בלי להתנגב, בלי להתייבש, בלי לעצור את האקסטזה. משפריצים על העור הרטוב, מורחים חצי דקה ויאללה בלגן. ומה אתכם ועם החברים שמבלים אתכם ועם הילדים של החברים שמבלים אתכם? ובכן, מה שטוב להם, טוב גם לנו, ועכשיו שיש את המוצר הגאוני הזה בוורסיה משפחתית אז אין שום בעיה שגם אתם תשתמשו בו. פשוט קחו אתכם Wet Skin משפחתי. הספרי השקוף אינו יוצר שכבה לבנה על העור, אינו דביק ומתייבש תוך שניות, והכי חשוב - הוא סוגר לכם, לילדים ולחברים את הפינה. ואת השמש.

ילדה קופצת בבריכה. ShutterStock
תגידו שלום ולא להתראות גם למאבק הכוחות הבלתי נגמר, כשהם נהנים במים/ShutterStock

לעוף לאיים המלדיביים בשלוש דקות

מדהים איך מכשיר חשמלי פשוט, שיש בכל בית, יכול להעיף אותנו לאיים המלדיביים או מינימום לחוף אכזיב. בלי לחרוש את האינטרנט כדי למצוא דילים, בלי לחכות שעה בצ'ק אין, בלי לטוס חצי כדור הארץ רק כדי לשכב על חוף עם חול לבן ודקלים. טוב, הקטע עם החוף והדקלים בעצם לא נשמע כל כך רע. אבל יש דרך להגיע לחוף החלומות הזה בשתי דקות ופרי אחד. בלנדר, חברים, בלנדר. כן, המוצר הפלסטיקי הזה, שבדרך כלל מאופסן עמוק בארון, יכול לשנות לנו את יולי-אוגוסט, כי הוא פותח אופציה קולינרית קיצית מרעננת וטעימה. כל מה שצריך זה לקנות פירות שאוהבים, לוודא שתמיד יש קרח במקפיא ולרסק הכול יחד עם מים/חלב/תחלפי חלב. שייק פירות בבוקר ייתן בוסט של אנרגיה, ובערב הוא יהיה סיום מתוק ליום חם.

שייק פירות של אורלי פלאי. נמרוד סונדרס
שייק אחד טוב יעיף אתכם רחוק/נמרוד סונדרס

שלוף לי בירה משולחן הקירור

שולחן המה? קבלו אקססורי פשוט מושלם לאירוח קיצי, שהופך את המרפסת שלכם למיני-בר. שולחן שכשמרימים את החלק העליון שלו אפשר למלא את תוכנו בקרח והנה לכם מקרר למשקאות השונים. מרימים, שולפים, סוגרים. אפשר לקחת אותו לפיקניק, לים, לפארק שליד הבית, הוא מושלם לימי הולדת או מסיבות ובזכותו השתייה שלכם תהיה קרה בכל משך הבילוי.

קול בר של כתר פלסטיק. יוטיוב, צילום מסך
קול בר של כתר/צילום מסך, יוטיוב

בלי זמזומים ובלי עקיצות

הם מתעוררים בבוקר עם רגליים מלאות עקיצות כאילו ישנו לילה בג'ונגלים של האמזונאס ואתם מוכרים להם סיפורים כמו "אוי חמודי, היתושים עקצו אותך כי אתה מתוק וטעים"? נו באמת. הרי אתם מכירים את ההרגשה. זה מעיק, מציק, והאמת - יכולתם למנוע זאת. מצאתם חופשה מהנה לכל המשפחה המשלבת טבע ונוף? היתושים כלולים בעסקה! ובינינו, לא חסרים כלי נשק, לפעמים נראה שכל המדע התגייס כדי להילחם בחרק המיותר הזה, כך שכבר בלילות הראשונים של הקיץ חובה עליכם להתכונן טוב טוב, כדי שאתם והילדים תחזרו ממנו בשלום. יש הרבה פתרונות נגד יתושים - עששיות, נרות ציטרונלה, צמידים, כילה או קוטל יתושים חשמלי. תכלס, סנו די! הכי קל ופשוט. הוא יגן עליכם מפני עקיצות במשך מספר שעות, יש לו ריח טו-אוב, הוא מתאים לעורם העדין של תינוקות (לשימוש מגיל חצי שנה, נבדק דרמטולוגית) וילדים והוא מגיע בבקבוק קטן ונוח לנשיאה בתיק. מורחים, מבלים, והעיקר - לא נעקצים.

וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד, וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully