וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנת כושר חושפת את האמת על טרנד היופי ההרסני שכבש את הרשת

29.3.2018 / 0:20

המאמנת שהתפרסמה בזכות תרגילי הישבן שלה ומתגאה ברווח הגדול שיש לה בין הירכיים יוצאת נגד התופעה הזאת: "אימונים ודיאטות רעב לא יצרו לכם רווח בין הירכיים. זו רק גנטיקה"

Madalin Giorgetta

בסרטון - מדליין ג'יורג'טה מדגימה אימון לחיזוק שרירי הישבן

מדליין ג'יורג'טה, מאמנת הכושר שהתפרסמה בזכות אימוני הישבן המיוחדים שלה, חושפת את האמת על טרנד "רגלי הדוגמנית" - אותו רווח בין הירכיים שנשים רבות שואפות להשיג - וטוענת ששום אימונים אינטנסיביים או דיאטה לא יעזרו ליצור רווח בין הירכיים. בת ה-28 מפרת', אוסטרליה, ניחנה ברווח משמעותי בין הירכיים - אבל מודה שהיא לא נאלצה לעבוד בשביל זה וטוענת שזה עניין גנטי בלבד.

בסרטון שפרסמה ביוטיוב טענה המאמנת שהשאיפה לרווח בין הירכיים הובילה נשים צעירות לפצוח באימונים מסוכנים ודיאטות רעב שרק הזיקו לבריאותן ולא יצרו את המראה הנחשק. ברשת לא פעם טענו שהיא עושה פוטושופ לתמונות שלה במטרה ליצור אשלייה של רגליים רזות שאינן נוגעות אחת בשנייה - ובסרטון היא מנסה להוכיח שזה לא נכון. "הרבה אנשים מניחים שהרווח הגדול בין הירכיים הוא תוצר של פוטושופ", היא אמרה בסרטון, "לכולנו יש צורת גוף שונה. או שאתה נולד עם הרווח הזה בירכיים - או שלא. שום תרגיל שתנסו לא יעזור לכם. להפך, אם אתם עובדים על האזור הזה במכון, מה שאתם בעצם עושים הוא לבנות שם שרירים. כשאתם בונים שרירים, הרגליים גדלות. אם כבר, אתם רק מקטינים את הרווח בין הירכיים כשאתם עובדים על השריר הזה".

עוד בנושא:

לדבריה יש רק שתי דרכים להשיג את הרווח "המיוחל": גנטיקה ופוזת צילום. את האחרונה היא לא מעודדת. בסרטון היא אמנם מדגימה איך לעשות את זה אבל טוענת שההדגמה שלה היא אינה במטרה ללמד: "אני לא מראה לכם איך עושים את זה כדי שתעשו את זה. אני רק מראה לכם איך זה אפשרי. אנשים מטעים אתכם לחשוב שיש להם רווח בין הירכיים, אבל זה שקר. אני לא מנסה לעודד אנשים לזה. למעשה אני חושבת שזה טיפשי. אני רוצה להראות לכם שזו רק גנטיקה ושאין שום דבר שאפשר לעשות בנושא. פשוט נמאס לי לשמוע כל כך הרבה שקרים בתקשורת ובאינטרנט. אני רק רוצה להיות אמיתית אתכם".

צפו בה חושפת את האמת על הרווח בירכייים:

מדליין מודה שנולדה עם הגנים הנכונים, "הרווח שלי הוא תוצר של גנטיקה. האופן שבו האגן והירכיים שלי מעוצבים", היא אמרה, "גם כשהייתי פלוס חמישה קילו או מינוס חמישה קילו - תמיד היה לי רווח בין הירכיים. אין דרך בריאה להשיג את זה, אלא אם זה בגנים שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully