וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 דברים שגורמים לאנשים לשנוא אתכם

13.3.2018 / 6:44

אומרים שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, אז רוב האנשים מאוד מנסים לעשות דברים שיגרמו להם למצוא חן בעיני אנשים חדשים. אבל יש גם כמה דברים שכדאי מאוד שלא תעשו אם אתם רוצים להתחבב על אחרים

מערכת וואלה!

בווידיאו: כך תיצרו רושם ראשוני מעולה בראיונות עבודה

כשאנחנו מגיעים למקום חדש - בין אם זו עבודה חדשה, מסגרת לימודים או סתם מכירים אנשים חדשים במסגרת חברתית כלשהי, אחד הדברים שהכי מעסיקים אותנו היא מה יחשבו עלינו. האמרה הידועה אומרת שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, לכן לדעה שאנשים מגבשים עלינו באותן דקות ראשונות של מפגש יש משקל רב - לטוב ולרע.

רבות כבר נכתב ונאמר על הדברים שהופכים את המפגש הראשוני הזה בין בני אדם לחלק וחיובי יותר, כך שרוב הסיכויים שאתם יודעים מה אתם יכולים לעשות כדי להגדיל את הסיכויים שיחבבו אתכם. אבל מה לגבי הדברים שיכולים להרוס הכל? הנה רשימה של כמה דברים שממש כדאי לכם להמנע מהם אם אתם לא רוצים שהמפגש הראשון איתכם יהיה גם האחרון. בחלק מהמקרים מדובר בדברים שאתם מגיעים איתם עוד מהבית ועלולים לגרום למי שמולכם לשנוא אתכם תוך שניות, ובמקרים אחרים אלה דברים שאתם עושים או אומרים במהלך המפגש עצמו. בכל מקרה, אלה הדברים שאסור לכם לעשות, אם אתם רוצים שיחבבו אתכם:

עוד בנושא:
הפעולה הקטנה שתגרום לכולם לחבב אתכם
כך תדעו אם מי שעובד לצדכם הוא בעצם פסיכופת במסווה
בזמן שמצמצתם: ככה רושם ראשוני באמת עובד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully