וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים "פו" על האוכל של הילד ומנשקים אותו בפה? אתם מזיקים לו

5.3.2018 / 6:22

רופא שיניים לילדים שהתראיין לאתר הדיילי מייל ביקש להזהיר הורים מהרגלים יומיומיים תמימים לכאורה. אז למה הנשיקות שלכם כל כך מסוכנות לבריאות הפה של הילד?

סיפור בדקה

בווידיאו: לדיוויד בקהאם נמאס מהורים שיפוטיים: "אין לכם זכות לבקר אותי"

לא מעט הורים נוהגים לנשק את הילד הקטן שלהם על הפה, ויש כאלה כמו דייויד בקהאם שאפילו חטפו על הראש בעקבות כך. כעת, רופא שיניים שהתראיין לדיילי מייל טוען כי כשהם עושים את זה הם למעשה מסכנים את הבריאות של הילדים שלהם.

ד"ר מייקל צ'אנג,, בעלים של רשת מרפאות שיניים לילדים בארה"ב, טוען כי הורים שסובלים מבעיות שיניים שונות, כמו חורים לא מטופלים או דלקות, יכולים להעביר לילדים שלהם לא מעט חיידקים. "חיידקים מזיקים וגם כאלה שלא מזיקים עוברים דרך הרוק", הסביר ד"ר צ'אנג בראיון. "במקרה של הורים וילדיהם זה לרוב קורה לפני שלילדים בכלל בוקעות שיני חלב ראשונות. העצה שלי להורים היא קודם כל לשמור על בריאות השיניים שלהם ולהימנע מלנשק את הילדים שלהם על הפה כדי למנוע מעבר מיותר של חיידקים". ד"ר צ'אנג הדגיש כי אם להורה יש חור פעיל הוא יכול להעביר חיידקים ומחלות לתינוקות שממילא פגיעים יותר, מה שיכול להוביל למחלות שונות בפה בעתיד.

עוד בנושא:
7 פעולות שגרתיות שהורסות לכם את השיניים
פה גדול: כך תצחצחו שיניים נכון לילדים בגיל הרך

והוא לא עוצר כאן. לדבריו של ד"ר צ'אנג יש עוד הרגל אחד שכל הורה עושה וזה לעשות "פו" על האוכל של הילד כדי לקרר אותו. לדבריו גם טעימה של המזון לראות אם הוא בטמפרטורה הנכונה היא טעות, ואפילו שימוש באותו סכו"ם.

ד"ר צ'ונג הסביר כי הדרך הטובה ביותר כדי להבטיח שאתם דואגים לבריאות השיניים של הילדים שלכם, היא לדאוג לזו שלכם. הורים צריכים לדאוג שכל בני המשפחה מצחצחים שיניים באופן קבוע ומשתמשים בחוט דנטלי. לדבריו, במקרים קיצוניים תינוקות נמצאים בסכנה של עקירת שיניים מחשיפה לחיידקים מרובים או היווצרות חורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully