וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה דיוויד בקהאם נישק את הילדה שלו על השפתיים?

4.6.2017 / 7:18

כוכב הכדורגל לשעבר העלה תמונה שלו ושל בתו בת ה-5 מצמידים שפתיים ולא מעט עוקבים חושבים שזה מוזר ודוחה. מה אתם חושבים על הורים שמנשקים את הילדים שלהם בפה?

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: גם בגיל 40 דייוויד בקהאם נבחר לגבר הכי סקסי

דיוויד בקהאם מרבה להעלות תמונות שלו עם ילדיו לחשבון האינסטגרם שלו. בתור מי שעומד בראשה של אחת המשפחות הפוטוגניות ביותר בעולם, תמונות שלו ושל אישתו ויקטוריה עם ארבעת ילדיהם מתפרסמות גם בתקשורת וגם בפרופילים של בני הזוג עצמם ברשתות החברתיות. לרוב, התמונות הללו זוכות ללייק אוטומטי ממיליוני העוקבים ולתגובות נלהבות מצד המעריצים. אבל אחת לכמה זמן, עולה תמונה שמתקבלת בפחות אהדה. זה מה שקרה בסוף השבוע האחרון, כשבקהאם העלה לפרופיל שלו תמונה שלו ושל בתו הארפר סבן בת החמש מתנשקים על השפתיים.

בתמונה, שככל הנראה צולמה במהלך טיול משפחתי בטנזניה, נראים האב ובתו מצמידים שפתיים על רקע שקיעה, ומתחתיה הכיתוב: "נשיקה לאבא" בצירוף אמוג'י לב. על אף שהתמונה זכתה לשני מיליון לייקים, קריאה בתגובות מגלה שלא כולם חשבו שהיא כל כך חמודה. "דיוויד, לנשק את השפתיים של הבת שלך – זה לא בסדר", כתב אחד המגיבים. ואחר הוסיף "בכנות, לנשק את הבת שלך על השפתיים זה קצת מוזר".

עוד בנושא:
ביקורת על בני הזוג בקהאם: למה קרוז בן ה-12 מתאמן במכון?
אב השנה: דיוויד בקהאם קיעקע ציור של בתו

מגיבים אחרים דווקא יצאו להגנתו של כוכב הכדורגל לשעבר, וכתבו: "יש משהו מאוד חולני בעובדה שיש אנשים שרואים בתמונה הזאת משהו פרט לאהבה טהורה ויפה בין אב ובתו. באיזה עולם חולה ועצוב אנחנו חיים!", או: "קשר בין אב ובתו הוא לא פחות מיפהפה".

נשיקות על הפה הן ככל הנראה עניין שבשגרה בבית משפחת בקהאם. בקיץ שעבר העלתה ויקטוריה בקהאם תמונה דומה שלה עם הארפר, ביום הולדתה החמישי.

נשיקות על השפתיים בין הורים וילדים היא אחת מהסוגיות שמפלגות הורים באשר הם. יש מי שחושבים שמדובר בביטוי טהור ותמים של אהבה, בעוד שאחרים סבורים שמדובר במנהג חולני ודוחה. לאיזה מחנה אתם שייכים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully