וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוגזם? דוגמנית בגדי ים מציגה סרטוני כושר לתינוקות בני שנה

26.2.2018 / 9:53

אשי ביינס הצליחה להרגיז ולהדאיג ארגונים העוסקים בטיפול בהפרעות אכילה, עם תוכנית מצויירת בשם "אשי וחברים". התוכנית כולל ארבעה סרטונים מצויירים שמלמדים ילדים לעשות מתיחות ולאכול בריא

Ashy and friends

אשי ביינס, דוגמנית בגדי ים ובעלת בלוג בענייני כושר גופני, ספגה לאחרונה ביקורות רבות לאחר שפרסמה סרטוני כושר המיועדים לילדים, ואפילו לתינוקות בני שנה בלבד. התוכנית של ביינס בת ה-29 נקראת "אשי וחברים" ולדבריה היא מיועדת לילדים בני שנה עד שש. היא כוללת ארבעה סרטונים מצויירים, בהם הדוגמנית מלמדת כיצד לעשות מתיחות שונות ומדברת על חשיבות השמירה על סגנון חיים בריא. כל זה ממש לא מוצא חן בעיני ארגונים שונים העוסקים בטיפול בהפרעות אכילה.

עוד בנושא:
כיצד מטפלים בהשמנה בילדים?
איך בונים דימוי גוף בריא אצל ילדים?

"הייתי מצפה שבגיל כל כך צעיר, האוכל יהיה עבור הילדים רק מקור אנרגיה, כדי שיוכלו לפתח את גופם הצעיר ולגדול כמו שצריך", אמרה כריסטין מורגן העומדת בראש ארגון 'הפרפר', "מעבירים להם מסר לפיו להיות שמנים זה רע ולהיות רזים זה טוב, וזה בעייתי מאוד כי הם לא מסוגלים להבין בגילם. החינוך לאכילה נכונה צריך להגיע מההורים ולא בצורה כזו".

לאחרונה, אשי גם תרגמה את הסרטונים הללו להופעה חיה על במה. "סוף סוף, אירוע שמקדם בריאות ואושר עבור הילדים שלכם, וגם גורם להם לצחוק, לרקוד ולחייך", נכתב באתר האירוע, "החברה שלנו הופכת לפחות ופחות פעילה ולפחות בריאה ויותר שמנה מדי שנה. יותר מתמיד, חשוב לעודד ילדים לאהוב בריאות וכושר גופני".

ככה נראה סרטון כושר שלה למבוגרים

למרות הביקורות והחששות, הורים רבים התלהבו מהתוכנית. "אני אוהבת את זה", אמרה אחת האמהות, "סגנון חיים בריא זה משהו שחשוב לי מאוד ללמד את הבת שלי וזה מושלם למטרה הזו". צריך להביא את זה לבתי הספר, הלוואי שהייתה לי גישה לכלים דומים כשהייתי ילדה".

וככה נראה סרטון כושר לילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully