וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמא לא יכלה לשלם, המרפאה החזיקה את התינוקת במשך 5 חודשים

15.2.2018 / 15:41

הסיפור הזה מגיע ממדינת גבון שבמערב מרכז היבשת והוא עושה כותרות בשעות האחרונות בכל העולם. אחרי שהשיקו במדינה קמפיין למען האם, השבוע סוף סוף שוחררה ביתה אחרי שלא ראתה אותה חמישה חודשים עקב חוב שהצטבר

תינוקת שחורה. ShutterStock
הפרידו בין האמא והבת שלה/ShutterStock

הנה סיפור שאולי ישמע לכם בדיוני, אבל הוא בהחלט קרה במציאות. ה-BBC מדווח כי סוניה אוקומה, אמא ממדינת גבון באפריקה, קיבלה את התינוקת שלה בחזרה אחרי שזו הוחזקה במרפאה פרטית במשך חמישה חודשים כיוון שהאם לא הצליחה לשלם את החשבונות שלה. הסכום הצטבר בגלל שהתינוקת נולדה פגה ושהתה 35 ימים באינקובטור.

המקרה זעזע את המדינה, והאם זכתה לתמיכה ציבורית רב. קמפיין שהושק למענה הצליח לאסוף קרוב ל-4,000 דולרים. על פי התקשורת המקומית, הנשיא עלי בונגו היה בין אלה שתרמו לקמפיין. מנהל המרפאה שהחזיקה את התינוקת במשך חודשים נעצר ביום שני באשמת חטיפה, אך האישומים בוטלו יום לאחר מכן. אנג'ל הורשתה סוף סוף לעזוב את המרפאה שנמצאת בעיר ליברוויל.

עוד בנושא:
לאחר 18 שנים: אותרה תינוקת שנחטפה מבית החולים שעות לאחר לידתה
למה אפריקה כל כך מסוכנת עבור לבקנים?

אוקומה סיפרה ל- BBC על ההקלה, אך הוסיפה כי יש בכך גם טעם מר. "אני שמחה שהתינוקת שלי חוזרת אלי, אבל אני מצטערת שאני לא יכולה להניק אותה כי אחרי חמישה חודשים כל החלב שלי התייבש". היא גם התלוננה שהתינוקת לא קיבלה חיסונים במהלך שהותה במרפאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully