וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה הנסתרת (והמציקה) לבטן נפוחה וכואבת

17.2.2018 / 6:42

הרבה מאוד אנשים סובלים מכאבי בטן, גזים ונפיחות מציקה, אבל לא רבים יודעים שהבעיה שלהם היא בעצם - מעי רגיז. למה זה קורה ואיך מטפלים? ד"ר עידן גורן עונה על כל השאלות

סיפור בדקה גבר שבלי 40 סכינים/סיפור בדקה וואלה

בסרטון: האיש הזה התלונן על כאבי בטן - והרופאים גילו 40 סכינים בגופו

כאבי בטן, גזים, תחושת נפיחות וביקורים לא נעימים בשירותים - נשמע מוכר? כנראה שכן, אבל אם זה משהו שמציק לכם לעיתים קרובות, כדאי שתבדקו אם גם אתם סובלים מתסמונת המעי הרגיז. למעלה מעשירית מאוכלוסיית העולם מתמודדת עם התסמונת הזו מדי יום, ואלה רק המאובחנים - אנשים רבים סובלים מכאבי בטן כרוניים לא הולכים לרופא להיבדק.

עוד באני רק שאלה:
האם פרוביוטיקה משפיעה באמת על החיידקים במעי?
הנגיף שרוב האוכלוסיה נדבקת בו וכלל לא מודעת לכך
מתי מכה בראש עלולה לסכן חיים?

אבל לפני שאתם מאבחנים את עצמכם עם תסמונת מעי רגיז, חשוב שתדעו איזה סוג של כאב בטן יש לכם. כאב בטן יכול להעיד על בעיה באחד מאיברי הבטן - הקיבה, המעיים, כיס המרה, הכבד, הלבלב, התוספתן או הטחול - או על בעיה באיברים הסמוכים לה - החלק התחתון של הריאות, הכליות, הרחם, השחלות ואפילו שלפוחית השתן. האפשרויות הרבות הופכות את משימת איתור הבעיה למורכבת ומאתגרת.

כדי להבין טוב יותר מה גורם לכאב הבטן שלכם, וכדי לסייע לרופא באבחנה, נסו להבין מה מקום הכאב, מהו סוג הכאב, מהי עוצמת הכאב, לאן הוא מקרין ומתי הוא מתרחש. וגם כדאי שתקראו את התשובות של ד"ר עידן גורן לגבי תסמונת המעי הרגיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully