וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעונים נהנים פחות? מחקר חדש חושף את הקשר בין אכילת בשר לסקס

14.1.2018 / 9:00

נתונים מפתיעים התגלו על הפער בתדירות קיום יחסי המין בין אוכלי הבשר לצמחונים וטבעונים. וגם: תופעות הלוואי הקטלניות שמחכות לכם אם תחליטו לאכול אך ורק בשר

פליאו נגד טבעוונת - כנס דיבייט/צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

בווידאו - טבעונות או פליאו: איזה תזונה הכי בריאה?

הצמחונות והטבעונות הולכות ומתפשטות בקצב גבוה ברחבי העולם, ומסתבר שיש לכך כמה השלכות מפתיעות - מחקר שנערך בבבריטניה, שם מספר הצמחונים והטבעונים זינק ב-360 אחוזים בעשור האחרון, בדק ומצא שאנשים שלא אוכלים בשר מקיימים פחות יחסי מין.

המחקר כלל 2,000 משתתפים, וגילה ש-42 אחוזים מבין אוכלי הבשר (אנשים שהעידו שהם אוכלים בשר פעם ביום או יותר) עושים סקס פעם בשבוע או יותר, לעומת 16 אחוזים בלבד מתוך אלו שלא אוכלים בשר (או שהעידו שהם אוכלים פעם בשבועיים או פחות).

עוד בנושא:
מה יקרה אם כולם יהפכו לטבעונים?
כמה נזק תחסכו אם תפחיתו את צריכת הבשר שלכם?

מה קורה למי שאוכל רק בשר?

אבל אם מישהו מכם חושב עכשיו שכדאי לו להתחיל לאכול רק בשר - תחשבו שוב. כפי שתראו בסרטון המדאיג שלמעלה, התוצאות של אכילת אך ורק בשר הן הרות אסון עבור הגוף האנושי. ההשלכות, בין היתר, הן מחסור חמור בסיבים, שיוביל למצב של עצירות מתמדת. בנוסף, מחסור בפחמימות יגרום לחוסר יכולת להפיק אנרגיה משומנים, ואף לייצור אנרגיה מפירוק חלבונים, שיוביל למצב של כחשת (דלדול שריר קיצוני).

גם המחסור שייגרם בוויטמין C מסוכן מאוד לבריאות, מכיוון שבני האדם הם בין היצורים הבודדים בטבע שלא יכולים לשרוד בלי ויטמין C. ואם תכננתם לאכול כל היום בשר נא, ובכך כן לקבל מנת ויטמין C מהבשר שלכם מבלי שהבישול ימסמס אותו, תתכוננו לשורה של מחלות בקטריאליות. אז בקיצור, גם אם אתם ממש ממש להוטים לשפר משמעותית את חיי המין שלכם, אל תגזימו עם הבשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully