פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      יושבים כל היום מול המחשב? אתם חייבים לראות את זה

      רבים מאיתנו מבלים שעות ארוכות מול המחשב, וזה משפיע לא רק על הגב - אלא גם על שורש כף היד. צפו בנועה גל-און, פיזיותרפיסטית ממכבי שירותי בריאות, שמלמדת איך להשתמש נכון בשורש כף היד בעבודה מול מחשב

      יושבים כל היום מול המחשב? אתם חייבים לראות את זה

      אנחנו מבלים זמן רב מול מחשב מדי יום - קוראים, מקשיבים למוזיקה ומקלידים. המון. ולמרות שזו נראית פעולה נטולת מאמץ, מסתבר שהקלדה עלולה לגרום לדלקות ולכאבים מיותרים, שכן שורש כף היד הוא פרק עדין במיוחד. כדי למנוע את זה, חשוב ללמוד איך להקליד בריא.

      עוד בטיפ בדקה:
      4 תרגילים פשוטים לשחרור צוואר תפוס
      כמה תרגילים פשוטים שיעזרו לכם לשמור על הגב

      נועה גל-און, פיזיותרפיסטית ממכבי שירותי בריאות, ממליצה לכל מי שעובד מול מחשב להקפיד על מנח מאוזן של שורש כף היד הן בהקלדה והן בשימוש בעכבר, ולנסות להימנע ככל שניתן מהטיות של שורש כף היד לצדדים. בנוסף, מומלץ להיעזר בתמיכה של כרית ייעודית שתפחית מהעומס על השרירים, תמנע התעייפות וכאבים ותקל על שמירת שורש כף היד במנח ניטרלי .כמו כן, כדאי לאפשר תמיכה לאמה לכל אורכה על השולחן או על משענת מותאמת.

      ומה לגבי עבודה על המקלדת? במקרה הזה עדיף ומומלץ להשתמש בכל האצבעות בזמן ההקלדה. באופן זה העומס נחלק בין האצבעות ונמנע מצב עומס יתר על השרירים והמפרקים בכף היד.

      למידע נוסף על הצטרפות למכבי לחצו כאן