וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטיק או תה: מה באמת יעזור לכם לנצח את כאב הגרון?

6.11.2017 / 7:32

גם מי שמזלזל בתרופות הסבתא יפנה אליהן כשהגרון יתחיל לכאוב. ברגעי חוסר האונים האלו, רבים יהיו מוכנים לנסות כל דבר שעשוי לעזור. אך כשהיועצים מתחלקים לשני מחנות מנוגדים כל כך – איך אפשר לדעת מי צודק?

כאב גרון. ShutterStock
אולי התסמין הכואב ביותר של מחלות החורף/ShutterStock

איך שלא נהפוך את זה, כאב בגרון תמיד מנבא רעות. הוא בדרך כלל התסמין ההתחלתי והכואב ביותר של התקררות או שפעת, והשלב הראשון בדרך לשורה של תופעות לא סימפטיות נוספות. במצב כזה, רבים יבחרו שלא לתלות את כל התקוות בתרופות ודווקא יפנו לפתרונות טבעיים יותר.

עוד בנושא:
פה גדול: 9 דברים שמקלים על כאב גרון
ניצנים של צינון? כך תבלמו אותו לפני שיחמיר
בחנו את עצמכם: שפעת או סתם צינון?

במלחמה בכאב הגרון, אנשים מתחלקים לשני מחנות מרכזיים – אלו שיקנו ארגז קרטיבים ויתחברו אליו כמו אל חמצן, או כאלה שיכינו עוד ועוד כוסות תה עד שכל גופם יריח כמו תיון. אז איזה משני הטיפולים באמת עושה את העבודה? לפני שנגלה לכם את התשובה, קודם כל חשוב שתדעו ממה כדאי להימנע כדי לשפר את המצב.

לפני הכול, מומלץ לשמור מרחק ממאכלים עתירי שומנים, ממזונות חריפים או מכל דבר עם מרקם מחוספס – כמו גרנולה, טוסטים או פיצוחים. זאת מכיוון שהמזונות האלה יכולים לפצוע את הגרון ולהחריף את הכאב. זה אולי יפתיע אתכם, אבל גם פירות הדר חומציים עלולים להחמיר את הכאב ועדיף להימנע מהם בשלב הזה. אם אתם בכל זאת רוצים לחזק את הגוף עם ויטמין C, מומלץ לאכול קייל או ליטול תוספים בצורת סוכריות למציצה שגם יקלו על הגרון. ומה כדאי לאכול כדי להקל על הכאב? התשובה לכך מורכבת משחשבתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully