וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים שלכם לא עוזרים בבית? כדאי שתצפו בזה

18.10.2017 / 7:29

אם הילדים שלכם לא לוקחים חלק במטלות הבית כדאי שתדעו שהם מפסידים מזה. מיכל הראל, מרפאת בעיסוק במכבי שירותי בריאות, מסבירה למה כדאי לכם לשתף את הילדים בעבודות הבית הבלתי נגמרות

מכבי

הרבה הורים מתלוננים שהילדים שלהם לא "עוזרים" בבית, ובהרבה מקרים הסיבה לכך היא שההורים פשוט לא מבקשים את העזרה הזו. וחבל. כשאנחנו משתפים את הילד במטלות הבית, אנחנו מרוויחים כפליים. מצד אחד הבית יותר נקי ומסודר, ומצד שני הילד מרוויח, וביותר ממובן אחד.

עוד בנושא:
הבאתם את הילד לעבודה? כך תוציאו מזה את המיטב
כך תבחרו ותסדרו את הקלמר של ילדיכם
כך תבחרו את התיק האידאלי לילדיכם

לילד שעוזר בבית יש דימו עצמי טוב יותר, משום שאנו מעודדים ומחמיאים לו על עזרה, מה שמוביל לסיפוק עצמי ובהמשך יעזור לו ללמוד לקחת אחריות. כמו כן, תחושת השייכות שלו מתחזקת. הוא חלק פעיל בתא המשפחתי והוא מפתח מיומנויות נחוצות. זכרו שפעילויות שונות בבית מצריכות מיון, תכנון, ארגון, רצף, פעילות מוטורית גסה ועדינה. כל זה, תוך כדי פעילות אותנטית, מלטש את המיומנויות הנדרשות לשם כך.

אז במה אפשר לתת לילד לעזור? במיון של כביסה, בפינוי הכלים מהמדיח, בסידור המצרכים שקנינו בסופר, איסוף צעצועים ועוד. לאחר שתרגילו את הילדים לקחת חלק במטלות הבית תשימו לב כי ילדים אוהבים לעזור וכי זה תורם להם המון.

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף מכבי שירותי בריאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully