וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים ללימודים: כך תבחרו ותסדרו את הקלמר של ילדיכם

25.12.2017 / 7:38

ההכנות לקראת החזרה ללימודים בעיצומן, ורגע לפני היום המרגש הזה, חשוב גם להכין את הקלמר. מיכל הראל, מנהלת ריפוי בעיסוק במכבי שירותי בריאות, מסבירה איך לעשות את זה בדרך הנכונה והיעילה ביותר. צפו

ShutterStock

החזרה לגנים ולבתי הספר כבר ממש מעבר לפינה, ואתם ההורים ודאי נמצאים בעיצומן של ההכנות לקראת הרגע המרגש הזה. כדי לסייע לכם לעשות את זה בצורה נכונה ויעילה יותר, מציעה מיכל הראל, מנהלת ריפוי בעיסוק במכבי שירותי בריאות, עצות מועילות לסידור הקלמר.

הראל ממליצה לתת לילדים את הקלמר הראשון עוד בגן חובה. כך אנו נותנים לילד תחושה שאנחנו סומכים עליו שישמור על החפצים האישיים שלו, ומעודדים אותו לקחת אחריות. באשר לבחירת הקלמר המתאים ביותר לילדיכם, היא ממליצה על דגם המכיל שלושה תאים ובעל רוכסן נוח לפתיחה. לאחר צמצום רשימת האפשרויות לדגמים המתאימים, כדאי בהחלט לאפשר לילד לבחור את הדגם המועדף עליו כדי להעצים את החיבור שלו לחפץ החדש.

ואיך כדאי לסדר את התאים? הראל ממליצה לשים בתא אחד טושים וצבעי עיפרון, ולהקפיד שלא יהיו יותר מחמישה צבעים מכל סוג. בתא השני היא ממליצה לאחסן אביזרי כתיבה – שניים עד שלושה עפרונות, מחדד, מחק, סרגל וטיפקס. בתא השלישי כדאי לשים אביזרי יצירה, מספריים ודבק.

מערכת וואלה! News בשיתוף מכבי שירותי בריאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully